Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 180
TravelocityUS$ 180
Orbitz.comUS$ 180
Trip.comUS$ 194
HurbUS$ 204
TripadvisorUS$ 180
Beoordeeld op 12 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima voor 1 nachtje op doorreis van Yosemite naar Sequoia. Kamer is ruim en schoon. Verder niks te beleven. Je kunt lekker pizza eten bij de buurvrouw (sugar pine), ziet er niet uit daar maar de pizza's zijn zeker goed!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 28 april 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier afgelopen maand voor 1 nacht. De mevrouw van de receptie was ontzettend onaardig en niet behulpzaam. De kamer was erg gehorig en het ontbijtzaaltje was veel te klein. Het ontbijt zelf was ook niet om over naar huis te schrijven. Nee, niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: april 2017
Tara H, Public Relations Manager van The Oakhurst Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2017

We are very sorry your stay wasn't to your satisfaction. Our staff are extremely dedicated and open to all suggestions for improvement so your feedback is very valuable to us. We strive to make any accommodations we can to improve our guests experience. You might be interested to know that we have plans to provide a new breakfast area with a view! Planning and construction are upcoming and we're happy be able to comfortably accommodate more guests! We hope you will consider coming back to enjoy it! Please feel free to contact us anytime to further discuss a future stay.

Beoordeeld op 5 april 2017 via mobiele applicatie

Hoewel de buitenkant wellicht anders doet vermoeden, is dit een goed hotel. Ruime en schone kamers, goede bedden, gastvrije mensen. Het hotel heeft voldoende gratis parkeergelegenheden, gratis WiFi en een zwembad.

Het zwembad was nog wel vies. Maar we waren vroeg in het seizoen. Dus er zal waarschijnlijk nog geen gebruik van worden gemaakt.

Al met al een goed hotel als je op doorreis bent of als uitvalsbasis naar Yosemite Park.

Datum van verblijf: april 2017
Tara H, Public Relations Manager van The Oakhurst Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2017

Thank you so much for posting your thoughtful review of your stay with us. Our first priority is always our guests total experience and any suggestions for improvement are taken very seriously. We're so glad you enjoyed your stay and hope to accommodate you again soon.

Beoordeeld op 8 september 2016

Dit hotel is een prima uitvalsbasis als je een dag in yosemite door wilt brengen maar geen fortuin kwijt wil zijn aan een duur hotel in het park. De kamers zijn ruim en schoon en er is een lekker zwembad. Ontbijt is errg uitgebreid met alle amerikaanse calorierijke spullen die je wenst. In anderhalf uur sta je midden in yosemite.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 6 oktober 2015

Dit hotel geboekt op onze weg naar yosemite. We hadden liever IN het park geslapen, maar helaas was alles vol. mocht dat zo zijn dan is dit een goede optie. Fijne kamer met een zitje, fijne bedden en een redelijke badkamer! Over het algemeen schoon. Wel een gehorig hotel, je hoort iedereen lopen en praten. Vanaf de weg ziet het er niet gezellig uit, echter kun je wel bij het zwembad zitten en heb je veel kamers daar om heen. ziet er leuk uit. Ontbijt ruimte is erg klein, weinig keuze en in de avond kun je geen koffie/thee pakken wat een tegenvaller is. Personeel redelijk, wat ongeïnteresseerd en op de telefoon bezig maar ze doen wat ze moeten doen. Genoeg parkeerplaats en gratis internet.

Datum van verblijf: september 2015