Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 229
Hotels.comUS$ 229
TravelocityUS$ 229
PricelineUS$ 229
eDreamsUS$ 229
Trip.comUS$ 256
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (355)
Beoordelingen filteren
355 resultaten
Waardering van reizigers
71
108
96
46
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
71
108
96
46
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 355 beoordelingen
Beoordeeld op 21 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn 2 nachten in dit hotel geweest. Perfecte ligging voor bezoek aan Yosemite park. Je zit er zo!
Grote kamer en magnetron en koelkast aanwezig.
Ontbijt was standaard maar goed te doen.
Personeel heel behulpzaam en vriendelijk.
WiFi was helaas matig tot slecht.

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Michael G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
YosemiteSierraInn, Front Office Manager van Yosemite Sierra Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2016
Google-vertaling

Thank You

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

Bij aankomst veel problemen gehad, onze boeking was correct maar ze beweerden dat er geen reservatie was, ze drongen aan van nogmaals te betalen maar hadden reeds betaald bij boeking, de receptioniste vond na een half uur de reservatie, de manager deed heel moeilijk tijdens de discussie en excuseerde zich niet eens nadien. De kamer was helemaal niet proper. Het hotel is dringend aan vernieuwing toe. Ontbijt was heel miniem.

Datum van verblijf: september 2015
Bedank SonjaE398
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Harry M, Front Office Manager van Yosemite Sierra Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2015
Google-vertaling

Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 juni 2015

We verbleven hier 2 nachten aan begin van onze rondreis. Achteraf kan ik zeggen dat dit hotel veel te duur is voor wat het biedt. Kamers zijn redelijk groot en schoon, maar daar is ook alles mee gezegd! Kamers bieden geen balkon. Ontbijt is zeer matig. Ontbijtruimte uitermate ongezellig! Neen, wij zouden voor het geld, dat wij ervoor betaald hebben hier nooit meer overnachten. Er moeten voor hetzelfde geld betere hotels zijn in Oakhurst..
In de kamer was gratis WIFI. Internetsnelheid was matig.

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank ApB543
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Harry M, Front Office Manager van Yosemite Sierra Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2015
Google-vertaling

Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2014 via mobiele applicatie

Prima hotel nabij Yosemite NP in een idellisch stadje. Ruime kamer met twee kingsize bedden en kleine keuken. Typisch amerikaans. Voldoet prima als doorreishotel, ook als je met vier personen in een kamer overnacht!

Datum van verblijf: juli 2014
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank 951marcelw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Harry M, Guest Relations Manager van Yosemite Sierra Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2014
Google-vertaling

Thank you for taking the time to give us a review, we are happy to know you enjoyed you room, our location and our staff was friendly; we look forward to seeing you soon.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 20 januari 2011

Boekten twee kamers naast elkaar, twee bedden per kamer.
De kamer van vrienden had vieze lakens en mogelijk urinevlekken.
Koffiezetapparaat werkte niet.
Management bood enigszins een excuus aan.
Beter om meer te betalen voor een schone kamer dan te verblijven op deze plek.

1  Bedank BrentwoodMary
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
daysinnoakhurstca, Webmaster van Yosemite Sierra Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2011
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing Days Inn Oakhurst for your recent stay in our area.

Thank you for taking the time to give us a review, it is greatly appreciated. Upon the receipt of your review, the following actions were taken:

1) Management received additional training concerning the courteous way in which our valued guests are to be treated. A dirty room calls for more than being somewhat apologetic.

2) Housekeeping staff received additional training in the level of cleanliness required of them as our employees.

3) Maintenance was notified of the coffee maker which didn’t work and instructed to repair or replace it.

I hope that the next time you visit our area, you will once again choose to stay at Days Inn Oakhurst. I think you will be greatly pleased.

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken