Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 130
Hotels.comUS$ 117
PricelineUS$ 130
TravelocityUS$ 117
FindHotelUS$ 117
Agoda.comUS$ 145
Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel op een goeie locatie. Kamers zijn wat gedateerd maar wel schoon (dat vinden wij belangrijker dan modern). Ontbijt is niet al te uitgebreid maar toch prima te doen. Ook erg vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 12 juni 2017 via mobiele applicatie

We hadden dit hotel gekozen omdat het dichtbij Yosemite ligt. In het stadje Oakhurst kan je nog wat eten en boodschappen doen. De hotelkamer was keurig, maar wij vonden de bedden vrij hard en de kamer gehorig. Ontbijt is standaard. Pancakes en cornflakes met plastic bordjes/bestek... Man achter de balie was erg behulpzaam! 300 dollar voor 1 nacht / 2 queen size bedden vind ik wat te prijzig in dit geval.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 21 mei 2016 via mobiele applicatie

Grote kamers, verder niets bijzonders. Een uur rijden van het park. Prettige douche en netjes en schoon. Was voor ons de enige goedkope optie in de buurt. Waren er met memorial day dus alles volgeboekt en ontzettend duur. Maar het viel niets tegen.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 17 november 2015

dit hotel gelegen in oakhurst is heerlijk relaxt. een lekker buitenzwembadje wat voor de broodnodige verkoeling zorgt bij de hoge temperaturen in oakhurst. zeer gastvrije medewerkers en een prima ontbijtje! het ligt wel redelijk ver van het yosemite national park dus dat is wel jammer, maar dit is ook wel het enige nadeel. restaurants en winkels zijn er genoeg te vinden op loopafstand.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 17 september 2015 via mobiele applicatie

Simpel hotel. Naar ons idee een aardige receptioniste. Kamer heel erg basic. Wel koelkastje en magnetron op de kamer. Er zit ontbijt bij maar dat stelt echt niks voor. Op nog geen km zit een grote supermarkt. Hier kan je lekker broodjes en beleg halen voor de dag.
Wij hebben hier 2 nachten door gebracht. Dit omdat we 2 dagen in Yosemite wilde zijn. Hiervoor id de ligging van dit hotel eigenlijk niet geschikt. We moesten namelijk bijna 2 uur terug rijden om weer in Yosemite te zijn, dan weliswaar in het midden van het park.

Datum van verblijf: september 2015
ABVIYosemite, Manager van Americas Best Value Inn Yosemite-Oakhurst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2015

well thank you for your posting on trip advisor, and i truely hope that you had a wonderful time in yosemite.
however, without truely staying inside Yosemite (in which is a minimun of 6 monts to a year ahead reservation) staying somewhere outside of the park is the only other options.'
i appreciate you staying with us