“Mwha ”

Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening vriendelijk, eten erg matig. Erg veel, zoals altijd, maar niet echt lekker. Tussen de kip zat beef....
Al met al een tegenvaller

Datum van bezoek: augustus 2019

6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en snelle bediening! Wij zaten aan het raam met een mooi uitzicht. Eten was lekker, veel te veel voor mij als Nederlander (hahaha)! Prima stop voor avondeten en goed geprijsd voor de hoeveelheid eten.

Datum van bezoek: april 2019
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote porties en voldoende zitplaats.
Vriendelijk personeel.
Zeer lekker. Geen kenners van Mexicaanse keuken maar bekoorde ons.

Datum van bezoek: september 2017
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen voor een snelle hap en een koud biertje. Veel keuze, lekkere nachos, prima eten, aardige bediening, snel en efficiënt. Ze hebben veel tafels, ook nog in een tweede ruimte, het deed ons denken aan een skihut tussen de middag. 3 beeldschermen aan de muur. Maar nogmaals: om even een Mexicaanse hap te eten met een Corona erbij: prima!

Datum van bezoek: juli 2017
19 juni 2016 beoordeeld

Wij hadden blijkbaar de pech om een slechte bediening te krijgen. Het meisje was zeer vriendelijk maar liet zich na het opnemen van de drank een half uur niet meer zien, bleek ze pauze te hebben en op het gemak te zitten eten in de grote zaal naast ons! Heb ik geen problemen mee als de bediening dan wordt overgenomen door iemand anders maar dat was blijkbaar niet het geval. We hebben uiteindelijk een uur op ons eten moeten wachten terwijl de mensen na ons al bijna klaar waren! De schotels waren heel flets van smaak en inspiratieloos, ik kreeg een grote schotel met ijsbergsla, bonen , zure room en gesmolten kaas. Niet veel smaak aan dus. Het afrekenen verliep ook niet vlot: hun apparaatje voor de visa werkte niet waarop de kassierster erg boos werd en ons nogal agressief antwoordde omdat we geen cash bij hadden!! Niet onze fout dat hun apparaat niet werkt!! Ik ben daar echt met een slecht gevoel buiten gegaan!! Nooit meer.

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die El Cid Mexican Cuisine bekeken, bekeken ook

In El Cid Mexican Cuisine geweest? Deel je ervaringen!