Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 188
Hotels.comUS$ 188
TravelocityUS$ 188
PricelineUS$ 188
eDreamsUS$ 188
Agoda.comUS$ 188
Beoordeeld op 13 oktober 2016

Heel vriendelijke avondreceptionist. Kamer is gewoon OK. Ontbijt is zoals alle motels waar ontbijt is inbegrepen, maar je kan gezellig op het iets hoger gelegen terras eten, terwijl je uitkijkt over Oakhurst.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Deze lodge ligt op een super locatie als je yosemite wilt bezoeken. De lodge is klein maar wel gezellig. Kamer was ruim en schoon. De airco deed het goed. Bed lag heerlijk. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het was fijn dat het ontbijt was inbegrepen. Tegenover is er een supermarkt en er achter zit een lekker Italiaans restaurant. Deze lodge is zeker een aanrader als je op doorreis bent.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 16 januari 2016

Wij hebben deze lodge gekozen omdat het op onze doorreis lag van Sequoia National Park naar Yosemite National Park. Leuke huisjes met ieder een eigen terras waar je 's avonds lekker buiten kan zitten. De kamers waren schoon. Grote supermarkt in het dorp, voor de rest is het dorp niet veel.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 16 januari 2016

Het hotel is gelegen dichtbij Yosimite NP en een prima plek om te overnachten. Dichtbij een aantal kleine restaurants en grote supermarkt wat ideaal is om proviand aan te vullen. Het personeel heeft ons netjes geholpen en ons gewezen naar onze lodge. De kamers waren voorzien van een zitje buiten waar het prima toeven was. Het ontbijt was zeer kleinschalig opgezet (slechts een aantal tafels), maar voldoende voor het aantal hotelgasten.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 14 juli 2015

Oakhurst Lodge heeft eenvoudige maar degelijke kamers. De Lodge bestaat uit verschillende gebouwen en je kan je wagen vlakbij je kamer parkeren. Er is gratis ontbijt. Er is ook een klein buitenzwembad. Oakhurst is gelegen aan de zuidelijke toegang van Yosemite National Park. Er is voldoende keuze qua eetgelegenheden en er is ook een grote supermarkt in het stadje.

Datum van verblijf: juni 2015