“Sfeer en lekker brewery beer”
Beoordeling van South Gate Brewing Company

South Gate Brewing Company
Geclassificeerd als nr. 3 van 40 Restaurants in Oakhurst
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
27 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijkcafé/brewery. Aan de bar gezeten, gezellige sfeer en bediening. Beslist een aanrader!
Misschien zitten wij er morgen weer…

Datum van bezoek: juni 2022

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ongeveer 25 minuten wachten waren we aan de beurt om aan tafel te gaan. Prima bediening, vlot en vriendelijk. Het eten was dik in orde, ckr een aanrader wanneer je even wachten niet erg vind

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

We zijn hier laat 's avonds nog terecht gekomen na een bezoek aan Yosemite park. Je kan kiezen uit een uitgebreid menu, en alles ziet er lekker uit. Een ruime keuze gezonde gerechten, naast de typische hamburgers, ribs en frieten.
Een ruime keuze aan bieren, je kan kiezen voor een artisanaal bier uit hun eigen brouwerij of zelfs vuit een ruime keuze Belgische bieren.
Heel lekkere hamburger gegeten en vlotte bediening.

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn tijdens ons verblijf in Oakhurst hier twee keer gaan eten. Beide keren moesten we ongeveer 25 min wachten. Op zich geen probleem maar toch wat armoedig om op de bloedhete parkeerplaats te staan. Eten is trouwens prima en daar gaat het om. Zowel een steak als een burger gehad. Beide top!

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon hier goed, we moesten 25 minuten wachten alvorens een tafel beschikbaar was. Een andere NL-gezin kwam gelijk met ons en ging 5 minuten eerder aan tafel. Zij kregen hun eten na ongeveer 15 minuten, wij na 65 minuten nog niks. We vroegen de serveerster waar het fout ging, zij antwoordde : it’s kinda busy as you can see. Het andere gezin had even later afgerekend en vertrokken, daar kwam eindelijk ons eten. Meatloaf met gravy, 2x Pasta en Southern fried chicken. Meatloaf ijskoud van binnen. Helaas moeten terugsturen en even later kwam het terug, even in de microwave geweest. Smaken vh eten okay, biertjes van de tap geweldig. Serveerster kwam later excuus maken en de Meatloaf ging van de rekening dus dat is keurig en werd gewaardeerd door ons. Ik denk dat we een beetje pech hadden want het is hier leuk en je kunt hier goed eten, normaliter.

Reizigers die South Gate Brewing Company bekeken, bekeken ook

In South Gate Brewing Company geweest? Deel je ervaringen!