“Lekker eten, lekker bier”
Beoordeling van South Gate Brewing Company

South Gate Brewing Company
Geclassificeerd als nr. 4 van 40 Restaurants in Oakhurst
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
7 augustus 2019 beoordeeld

We zijn hier laat 's avonds nog terecht gekomen na een bezoek aan Yosemite park. Je kan kiezen uit een uitgebreid menu, en alles ziet er lekker uit. Een ruime keuze gezonde gerechten, naast de typische hamburgers, ribs en frieten.
Een ruime keuze aan bieren, je kan kiezen voor een artisanaal bier uit hun eigen brouwerij of zelfs vuit een ruime keuze Belgische bieren.
Heel lekkere hamburger gegeten en vlotte bediening.

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn tijdens ons verblijf in Oakhurst hier twee keer gaan eten. Beide keren moesten we ongeveer 25 min wachten. Op zich geen probleem maar toch wat armoedig om op de bloedhete parkeerplaats te staan. Eten is trouwens prima en daar gaat het om. Zowel een steak als een burger gehad. Beide top!

23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon hier goed, we moesten 25 minuten wachten alvorens een tafel beschikbaar was. Een andere NL-gezin kwam gelijk met ons en ging 5 minuten eerder aan tafel. Zij kregen hun eten na ongeveer 15 minuten, wij na 65 minuten nog niks. We vroegen de serveerster waar het fout ging, zij antwoordde : it’s kinda busy as you can see. Het andere gezin had even later afgerekend en vertrokken, daar kwam eindelijk ons eten. Meatloaf met gravy, 2x Pasta en Southern fried chicken. Meatloaf ijskoud van binnen. Helaas moeten terugsturen en even later kwam het terug, even in de microwave geweest. Smaken vh eten okay, biertjes van de tap geweldig. Serveerster kwam later excuus maken en de Meatloaf ging van de rekening dus dat is keurig en werd gewaardeerd door ons. Ik denk dat we een beetje pech hadden want het is hier leuk en je kunt hier goed eten, normaliter.

21 juli 2019 beoordeeld

Rond 18:30 uur wilden we een hapje eten, maar het was zo druk dat we ongeveer 25 minuten wachten. Uiteindelijk toch maar gedaan, want ja als het druk is, moet het wel goed zijn. En dat was het. We hebben er heerlijk gegeten en het was het wachten waard. De bediening was super aardig en gezellig. Blij dat we er toch voor gegaan zijn. Mijn man en ik hadden allebei een burger en onze dochter had 3 taco’s met garnalen. Toen wij na achten weggingen stonden mensen nog te wachten.

24 juni 2019 beoordeeld

Op aanraden van onze b&b hier gaan eten. Het is een gezellig restaurant, was lekker druk. We waren net op tijd. Na ons moesten er mensen wachten. Goed menu kaart, veel verschillende biertjes. Personeel was aardig en goed.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die South Gate Brewing Company bekeken, bekeken ook

In South Gate Brewing Company geweest? Deel je ervaringen!