“Goede keuze”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
21 juli 2019 beoordeeld

Rond 18:30 uur wilden we een hapje eten, maar het was zo druk dat we ongeveer 25 minuten wachten. Uiteindelijk toch maar gedaan, want ja als het druk is, moet het wel goed zijn. En dat was het. We hebben er heerlijk gegeten en het was het wachten waard. De bediening was super aardig en gezellig. Blij dat we er toch voor gegaan zijn. Mijn man en ik hadden allebei een burger en onze dochter had 3 taco’s met garnalen. Toen wij na achten weggingen stonden mensen nog te wachten.

Datum van bezoek: juli 2019

24 juni 2019 beoordeeld

Op aanraden van onze b&b hier gaan eten. Het is een gezellig restaurant, was lekker druk. We waren net op tijd. Na ons moesten er mensen wachten. Goed menu kaart, veel verschillende biertjes. Personeel was aardig en goed.

Datum van bezoek: juni 2019
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een avond hier gegeten. Ze hebben meerdere speciaal biertjes wel heerlijk zijn. Ook het eten is goed. Wij hadden de meatloaf en salade. Gewoon normale porties en smaakte zeer goed.

Datum van bezoek: november 2018
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ok gegeten hier, typisch Amerikaans wel. Fish&chips met frietjes waren ok, standaard wel weinig groenten bij dus dat moet je er extra bij bestellen. Meatlove ook matig, groenten hierbij wat taai.

Datum van bezoek: september 2018
6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen aan de bar gegeten. Genoten van het heerlijke bier. Pizza was erg goed, zo uit de steenoven. Ook de bbq burger was echt top met knoflookfriet. Aanrader! Prima prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die South Gate Brewing Company bekeken, bekeken ook

In South Gate Brewing Company geweest? Deel je ervaringen!