“Goed vlees aan de dure kant”
Beoordeling van Smokehouse 41

Smokehouse 41
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Snelle hap in Oakhurst
26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten bij smokehouse 41. Jammer dat het restaurant zelf meer weg heeft van een Mac Donalds. Plastic bestek en je eten op een plate. Geen service aan tafel. Het vlees daarentegen is wat je gewend bent van een duur restaurant. Prijs-kwaliteit verhouding ligt daarom een beetje scheef naar mijn mening.

Datum van bezoek: oktober 2019
Ktnana123, Manager van Smokehouse 41, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2019

So glad you enjoyed the food! We do try to touch on the tables for any refill needs, boxes, to-go’s ect... hopefully next time you’ll have an even better experience ;)

16 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw favoriet restaurant! Jammer dat het maar 8747 kilometer van thuis is. Fantastisch gegeten.

Toen wij in de ochtend naar Yosemite reden zagen wij de smoker buiten al lekker smoken. Dat beloofde veel goeds voor het avondeten.

Onze gerechten waren fantastisch. De brisket en pulled pork waren uitmuntend en het personeel was top. Een Nederlander moet even wennen omdat het concept anders is dan wij gewend zijn, maar wanneer je eenmaal je eerste hap hebt gezet dan wil je niets anders meer!

Datum van bezoek: oktober 2019

Yay!! Glad it’s your new favorite!! Hope that means you’ll be this way more!

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Selfservice met plastic bestek in een wel heel ongezellige entourage. De kwaliteit van het eten echter best prima : Brisket, Chicken, Pulled Porc , that kind of stuff. Snelle honger, prima plek.

Datum van bezoek: juli 2019
Casey_lee_marie, Manager van Smokehouse 41, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

We are in deed a fast and casual restaurant a new upcoming trend in the USA, we are happy that you enjoyed our food though that is what we work hard for we hope that you enjoyed your experience and visit again!

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en omdat het weekend was konden we een Brontosaurus Rib nemen. Wat heerlijk. Frites, wijntje en een IPA draft erbij en de maaltijd voor 2 was compleet. Was ons wel verraste was de bestelling. Wij dachten aan een restaurant met bediening, maar het is aan de counter bestellen en meenemen naar je plek. Wel super vriendelijk en behulpzaam personeel!

Datum van bezoek: juni 2019
Casey_lee_marie, Manager van Smokehouse 41, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019

Thank you for coming in, how exciting that you got to try our infamous bronto rib we are happy you enjoyed your meal for two and we hope if you are in the area again we will be seeing you!

8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op maandag gesloten en de dag later om 20.00 uur een briefje op de deur met sold out? Of wil de kok graag eerder naar huis? Sold out zouden ze willen ja..... beetje jammer!

Datum van bezoek: mei 2019
Casey_lee_marie, Manager van Smokehouse 41, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

We do cook all of our meat fresh and daily most of our meats take 14 hours to cook so when we sell out we can’t just throw some meat on a grill and cook some up we do apologize but that’s the life of great bbq we also advertise Come Get it Before it’s Gone! We hope to see you again!

Reizigers die Smokehouse 41 bekeken, bekeken ook

In Smokehouse 41 geweest? Deel je ervaringen!