Gratis annuleren tot 29/01/22
Hotels.comUS$ 143
PricelineUS$ 143
TraveluroUS$ 161
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier twee nachten doorgebracht . Het hotel heeft hele ruime mooie schone kamers met alles erop en aan koelkast/diepvries magnetron kluisje koffiemogelijkheid enz . De kamers zijn denk ik recentelijk gerenoveerd overal laminaat en tegels en Moderne inrichting met fijne bedden ! Heeft klein zwembad en whirlpool erbij ! Het enige jammere was het ontbijt dat is zo karig dat je dan beter niks kunt aanbieden is mijn mening heb in goedkopere hotels wel veel betere ontbijten gehad , maar voor verblijf in buurt van Yosemite prima locatie . In Oakhurst zelf is niks te beleven verder .

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Ruime kamer met koelkast en microgolfoven..kamer en badkamer zijn proper..wel jammer dat we elke beweging van onze bovenburen hoorden..
voldoende parkeer en eetgelegenheden in de buurt..het ontbijt stelt, zelfs in vergelijking met het meestal karige ontbijt in de US, weinig voor..
goede uitvalsbasis voor het Yosemite NP..let wel op dat je nog 45-60min onderweg bent naar het park..

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op 45minuten van het Yosemite park. Het ligt aan een grote weg met alle restaurantjes en supermarkten.
We hadden een ruime kamer. Het grote zwembad vonden wij te koud, maar het bubbelbad was lekker warm.
Het ontbijt stelde niet veel voor.
Voor ons was dit een goed hotel voor een nachtje.

Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Een ruime kamer, vriendelijk personeel. Mooi zwembad waarvan de hot tub verwarmd is. Je kunt er je kleren wassen. Ontbijt is echt niet veel soeps. Goede restaurantjes in de omgeving. Ook een supermarkt.
Prima afstand tot het park.
Houd er rekening mee dat de laatste bus in het park naar de bomen om 17.00 vertrekt. Wij waren te laat namelijk.

Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooie en grote kamers, prima badkamer. Dicht bij Yosemite Park. Klein maar fijn zwembad, lekker na een dame park! Niet onbelangrijk maar ook de Wi-Fi is prima. Ontbijt is simpel, maar dat geldt wel voor meer hotels. Ruime parkeerplaats en vriendelijk personeel. Aanrader!