“Goed eten ”

Geclassificeerd als nr. 8 van 40 Restaurants in Oakhurst
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en bediening zijn goed. Goede normale porties en de bediening is vriendelijk. Inrichting is wat ouder maar prima. Was druk maar niets van te merken qua service.

Datum van bezoek: november 2018

11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Steak en frites met heerlijke daggroenten. Steak was prima gegrild en smaakte goed. Prijs is goed en service efficiënt .
Kortom een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2018
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje waar je heerlijk kunt eten. De porties zijn ook perfect, geen grote Amerikaans porties.

Datum van bezoek: september 2018
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagtrip bij Yosemite kwamen we hier terecht. Ik had de OG burger genomen.

- Dikke burger met lekker kaasfrietjes!
- Prijs/kwaliteit is goed 16$
- Mooie portie

Datum van bezoek: september 2018
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier in totaal 2 keer geweest en alle twee de keren waren super. Heel aardig personeel. Het eten was ook goed. Kortom ben je in de buurt? Ga hier dan zeker eten. Wij waren met zijn vieren en ongeveer $100 kwijt.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Oakhurst Grill bekeken, bekeken ook

In Oakhurst Grill geweest? Deel je ervaringen!