Gratis annuleren tot 01/07/22
Hotels.comUS$ 267
TravelocityUS$ 267
getaroom.comUS$ 310
Beoordeeld op 27 juli 2019

Een leuk en mooi hotel. Schoon en heerlijke bedden. Goeie wifi. Heerlijk zwembad wat apart lag, waar je niet zo bekeken kon worden. Ontbijt was genoeg keuze en gezellig knus. En op loopafstand een leuk dorp waar het heel gezellig is

Kamertip: very quit rooms
Datum van verblijf: mei 2019
FrontD32, Front Desk van Miners Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Thank you for taking a moment to leave us your review / feed back. We truly appreciate our guest and we are happy to hear you enjoyed your stay.

Beoordeeld op 27 juli 2019

Typisch Amerikaans hotel, met 4 personen in kamer (2x Queen bed) is wat krap. Maar 2 stoelen om te zitten. Wel mooi zwembad, erg druk, dus weinig plaats om te zitten. Op mooie afstand van Yosemite park. Prima ontbijt ten opzichte van veel andere motels. Misten wel kaas of vleeswaren. Service is prima.

Datum van verblijf: juli 2019

Beoordeeld op 6 mei 2019 via mobiele applicatie

Miners is een basic motel, prima bedden, koelkast op de kamer. Beetje ouderwets maar prima uitvalsbasis om Yosemite te gaan bekijken. Omdat je niet in Het park zelf zit maar ongeveer 45-60 minuten daarbuiten is het fijn dat als Tioga Pass dicht is en je naar Death Valley gaat het een uur in reistijd scheelt.

Datum van verblijf: april 2019
FrontD32, Front Desk van Miners Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019

Thank you for staying with us. We are working on updating rooms and always appreciate our guest and their feedback.

Beoordeeld op 26 april 2019 via mobiele applicatie

Upgrade naar een appartementje. Zeer ruim en schoon. Aparte woonkamer met kitchenette. Badkamer met bubbelbad en toiletartikelen. Haardvuur in slaapkamer. Klein terras aan slaapkamer.Goed bed, aan zachte kant. Ontbijt ruime keuze wel geen vleeswaren. Parking gratis, 1u van Yosemite NP.

Datum van verblijf: april 2019
FrontD32, Front Desk van Miners Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Thank you for staying with us. We greatly appreciate our guest and their feed back. We are truly please to hear you enjoyed your stay

Beoordeeld op 5 november 2018

Vriendelijke ontvangst. Kregen goed advies voor een restaurant. Mooie, verzorgde kamer. Heerlijke bedden en een goede badkamer. Prima startpunt voor een bezoek aan Yosemeti.
Ontbijt was een voldoende.

Datum van verblijf: oktober 2018
FrontD32, Front Desk van Miners Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Thank you for staying with us. We greatly appreciate our guest feedback and we are happy to hear you enjoyed your stay.