Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 250
Hotels.comUS$ 250
BestWestern.comUS$ 249
PricelineUS$ 250
TravelocityUS$ 250
Lol.travelUS$ 310
Beoordeeld op 16 september 2019

Voor een bezoek aan Yosemite Nationaal Park gebruik gemaakt van dit hotel. We waren op een doorreis en kwamen uit Calistoga waar we eveneens verbleven in een Best Western Plus hotel (Stevenson Manor). Dit hotel is prima en voldoet aan onze verwachtingen. Het was daarom een teleurstelling om de kamer van dit hotel te zien waarvoor we nog eens meer betalen dan voor degene in Calistoga. Bij aankomst wilden we douchen wat alleen mogelijk was met koud/lauw water. We hebben de douche ruim 15 minuten laten doorstromen op de warmste stand, maakte helaas geen verschil. De volgende ochtend eveneens weer geen warm water. Omdat dit hotel maar voor één nacht was hebben we dit niet gemeld. Verder is de kamer erg gedateerd en toe aan een "opfrisbeurt"

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
bwpyosemite, Front Office Manager van Best Western Plus Yosemite Way Station Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Onze excuses voor het eventuele ongemak tijdens uw verblijf bij ons.

Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt op ruim een uur van de ingang van het park.
Goede kamers, goede bedden, grote koelkast en schoon.
Vriendelijk personeel.

Ontbijt is goed, wel typisch Amerikaans (maar ja daar ben je dan ook voor in Amerika). Wel veel keuze, zaal beetje klein en redelijk schoon.

Goede keuze.

Datum van verblijf: juli 2019
bwpyosemite, Front Office Manager van Best Western Plus Yosemite Way Station Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. We zijn erg blij dat je van je verblijf en onze locatie naar Yosemite NP hebt genoten.

Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede bedden, goede douche en schoon.
Centraal gelegen. 1.15 min rijden naar Yosemite valley en 45 min naar mariposa grove.
Voor de kinderen is er een leuk zwembadje.
Lopend naar het dorpje waar je goed kunt eten.
Ontbijt is simpel, maar lekker.

Datum van verblijf: april 2019
Paul P, Front Office Manager van Best Western Plus Yosemite Way Station Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. We zijn erg blij dat je van je verblijf hebt genoten en hebben een duik genomen in het zwembad. We zijn ook blij dat je onze stad Mariposa hebt bezocht.

Beoordeeld op 1 augustus 2018

Je hier nog op 1u10 van Yosemite NP. Het voordeel is wel dat je in een redelijk gezellig stadje verblijft, met wat eetgelegenheden.
De kamers hadden alle voorzieningen en waren proper. Ze hebben echter een opknapbeurt nodig.
Het grote pluspunt van dit hotel is het ontbijt. Ik begrijp niet dat sommigen hier negatief commentaar op geven. Er is veel keuze en wordt continu aangevuld.
Het zwembad is een grap. Ga er van uit dat er geen zwembad is. Het is klein en als wij er waren zag het er vies uit.

Kamertip: Er is geen lift.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Verbleven hier 2 nachten. Propere kamer, oké bed, propere badkamer, goeie douche.

S ochtends is er enorm veel lawaai op de parking. Bussen dat al een uur staan te draaien voor vertrek. Is niet nodig!

Lekker ontbijt met alle basics.

Er was een zwembad maar was “buiten werking” spijtig want het was super goed weer als wij daar waren.

Toch wel nog een eindje rijden naar het park. Wandelafstand van winkels, restaurants en bars.

Super vriendelijk onthaal!!

Datum van verblijf: oktober 2017
R K, Manager van Best Western Plus Yosemite Way Station Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Thank you!