Quality
Expedia.comUS$ 111
Hotels.comUS$ 111
PricelineUS$ 100
Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel heeft redelijk goede kamers. Netjes, schoon, niet te ruim. In Mariposa zijn er voldoende restaurants om te eten. Het is wel eventjes rijden naar Yosemite Park. Ontbijt is slecht. Weinig keuze en weinig verse producten. En wat is er toch met die plastic borden en bestek? Tjeetje wat een camping gedoe zeg. En het milieu vaart er ook niet goed bij. Klacht over het gebruik van al dat plastic achter gelaten. Wie volgt?

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Hotel wat goed ligt om als uitvalsbasis te dienen bij het bezoeken van Yosemitepark. Dit ligt op iets meer dan een uur rijden.
Het hotel is rustig de kamer is klein maar dat komt ook omdat ze twee queensizebedden in de kamer hadden gezet. Het ontbijt stelt niet veel voor. In de buurt van het hotel zijn leuke restaurantjes waar je prima kan eten. Ook is er een goede supermarkt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 21 september 2016

De afstand tot Yosemite Valley is toch wel erg lang rijden, in ieder geval langer dan de naam doet vermoeden. Dichterbij de Valley is ook erg weinig te krijgen. Hotel is verder prima met zwembad, wel erg weinig stoeltjes voor het aantal gebruikers. Goed standaard ontbijt

Datum van verblijf: augustus 2016
Comfort Inn S, front desk van Quality Inn Yosemite Valley Gateway, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2016

We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.

Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

Kind regards,

Jimmy Z.
Front Desk
Comfort inn
209-966-4344

Beoordeeld op 27 juli 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel, ze zijn vriendelijk en behulpzaam bij de receptie.
Jammer dat je het ontbijt op papieren bordjes krijgt en plastic bestek snijdt net is minder fijn.
Wel een redelijk goed ontbijt.
Nette kamers, worden ook goed opgeruimd en schoongemaakt.
Bij de receptie hebben ze een klein kluisje.

Datum van verblijf: juli 2015
Comfort Inn S, Front Office Manager van Quality Inn Yosemite Valley Gateway, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2015

Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.

We are glad you enjoyed your accommodations. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

Comfort Inn Yosemite Valley Gateway

Beoordeeld op 13 juni 2012

We kregen een mooie kamer,aan de achterkant van het gebouw.
Kamer,badkamer netjes en schoon.
Ze hebben 2 gebouwen wij zaten in het bijgebouw.
Lekker rustig.
Op loop afstand een goeie chinees en een goeie pizza restaurant,maar je kan ook andere dingen eten.

Kamertip: we hadden best wel heet weer,en als je dan aan de voorkant zit dan heb je heel de dag de zon. Dus achter het gebow is het koeler
Datum van verblijf: juni 2012