Gratis annuleren tot 20/08/22
Gratis annuleren tot 20/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 379
Official SiteUS$ 343
Prestigia.comUS$ 386
Beoordeeld op 5 november 2018 via mobiele applicatie

Perfecte service van het hele vriendelijke personeel. Ontvangst was super. Prachtig zwembad met tuin. Heerlijk gegeten in de Pyblic Restaurant en gedronken in de gewelvenbar. Centrale ligging uitstekend. Op de Cabana kamer met balkon kom je lekker tot rust na een drukke dag in Hollywood. Je kunt royaal genieten van het zwembad. Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2018
Manager-247, General Manager van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Hello Suzanne007s,

We're delighted that your Cabana room so well-pleased after each busy day exploring Hollywood. We hope you'll make yourself at home with us again should your travels bring you back to sunny California. We'll have a drink in Teddy's with your name on it!

Warm regards,
Don Jacinto, Managing Director

Beoordeeld op 14 november 2017

Toen ik in Hollywood was heb ik in dit hotel geslapen. Het hotel is mooi en schoon, maar wel duur voor wat je krijgt. Natuurlijk is het een bekend hotel en is het echt midden op de Hollywood boulevard, maar toch had ik iets meer verwacht. In de hotelkamer stond een flesje water waar je 9 dollar voor moest betalen. Het zwembad was wel leuk met veel jonge mensen, alleen de werknemers waren er niet zo vriendelijk. Het voelde een beetje alsof 'de rijk uitziende mensen' werden voorgetrokken. Bij de incheckbalie wel enorm vriendelijk behandeld! Verder ook mooi uitzicht vanuit de kamer en een top locatie als je op Hollywood Boulevard wil zijn!

Datum van verblijf: maart 2017
Bryce R, Guest Relations van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2017

Hallo Bokadoooo,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons deze recensie te schrijven. We waarderen alle feedback. Het spijt me te horen dat je het gevoel had dat het personeel niet vriendelijk was. Ik zal uw opmerkingen doorgeven aan het management om ervoor te zorgen dat we de nodige wijzigingen aanbrengen om te zorgen voor kwaliteit en vriendelijke service. We hopen dat je snel weer bij ons bent!

Vriendelijk,

Beoordeeld op 18 november 2016

De ligging van het hotel is perfect als je Hollywood wilt bezoeken. De kamers zijn erg goed, maar niet al te groot. Het zwembad is heerlijk, en is een perfecte plek om even te relaxen te midden van de drukte in Hollywood.
Wel is alles in het hotel duur; van het internet tot de flesjes water.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Bryce R, Guest Relations van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2017

SGRS76,

Bedankt voor het schrijven van ons deze recensie. Ik ben blij dat je van je verblijf genoten hebt! We hopen dat je binnenkort weer bij ons komt.

Beoordeeld op 9 september 2016

prachtig hotel , maar na 12 uur vliegen, en best wel lang bij de douane , sta je met je koffer en een tas moet je een trap af , en niemand die je even helpt! is geen reclame voor zo''n hotel, kreeg het amper de trap af!!
dan kom je op je kamer , staan daar flesjes water , service denk je dan , mis klein flesje 6 dollar iets groter 10 dollar , kom op denk ik dan , zet een gratis flesje neer ! vind dit schande voor zo'' n hotel !!

Kamertip: er liggen oordopjes ,
Datum van verblijf: september 2016

Catoo265,

Bedankt voor de tijd om deze recensie te schrijven. Wij waarderen alle feedback. Het spijt me te horen dat niemand je met je bagage heeft geholpen. We hopen dat u binnenkort weer bij ons komt, zodat we deze ervaring voor u kunnen omringen!

Beoordeeld op 21 juni 2016

De zwembad feestjes zijn heerlijk, gezellige mensen, lekkere sfeer. De kamer van het hotel is prima, niet heel ruim voor wat je betaald maar goed je zit wel op een A locatie. De locatie is helemaal top, midden op de strip! Wat echt een zware tegenvaller was dat je als hotel gast niet de club in kwam, je moest een vip tafel nemen of met 20 vrouwen zijn, echt een dik minpunt! Hotel gasten horen niet te worden geweigerd!!

Datum van verblijf: augustus 2015
Bre S, Director of Guest Relations van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2016

Erik,

Dank u voor de tijd neemt om deze beoordeling van ons pand te verlaten. Ik ben blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons voor het grootste deel. Ik verontschuldig me voor eventuele inconveninces u ervaring met het krijgen in de partij. Ik kan u verzekeren dat is niet onze normale procedure, en hotel guets mag nooit worden geweigerd. Er was een misverstand van onze kant en we bereikten capaciteit voordat we konden al onze eigen mensen in te krijgen, maar ik kan u verzekeren dat niet meer zal gebeuren. Ik hoop dat u besluit om weer bij ons blijven, dat beloof ik kunnen we het goedmaken en zet uw mening op ons terrein rond.

Bre Smith, Directeur van Guest Relations