23 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 235
TraveluroUS$ 207
ZenHotels.comUS$ 261
Beoordeeld op 21 december 2019 via mobiele applicatie

Wij bleven 2 dagen in LA om te acclimatiseren voor we met de cruise zouden vertrekken vanuit de haven van LA..
Als echte Hollanders hadden we ons een beetje vergist in de afstand en moesten we evengoed nog ruim een uur rijden naar de haven. Dichtbij was het dus niet maar het was wel een leuke locatie om te zitten.
We zijn Melrose avenue afgelopen en daar is genoeg te doen. Als je gezond van lijf en leden bent is alles op loopafstand.
Het hotel is prima. Ruime kamer en badkamer. We zaten niet aan de hoofdweg en dat is een pré. Het ontbijt was erg goed. Probeer eens de verse wafels. We hebben nu eindelijk begrepen dat ze echt lekker kunnen zijn. Als het maar vers bereid is.
Hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: november 2019
Gisel Miller, Other van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2020

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst kan je voor de lobby even staan met de auto om eerst in te checken. Voor parkeren bij het hotel moet je betalen. Wij hebben de Mulholland Drive gereden en het Hollywood sign gezien. Verder door Bel Air en Beverly Hills gereden en over de walk of fame gelopen. Ontbijt is zeer goed en bij ons ook inbegrepen. Omelet wordt klaargemaakt waar je bij staat. Ook hebben wij nog even gesport en gezwommen. Prima voor elkaar allemaal. Wij hebben er goed geslapen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Gisel M, Front Office Manager van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

De receptiemedewerker vroeg ons op welke verdieping wij een kamer wilden. Wij gaven aan dat de verdieping niet uitmaakte, maar dat we wel graag een stille kamer wilden, bijvoorbeeld aan het einde van de gang. We kregen een kamer halverwege de gang op de eerste verdieping (begane grond) toegewezen, welke alles behalve stil was! De kamer zit aan een patio, waar 's ochtends om zeven uur de muziek aangaat en 's avonds hebben we telkens tussen negen en tien uur moeten bellen om die verschrikkelijke muziek uit te zetten (dit werd dan wel meteen gedaan). De deuren van de kamers kunnen niet zachtjes worden dichtgedaan, deze geven een zeer harde klap, wat enorm doordreunt. Als andere mensen om zes uur wakker zijn en hun kamer verlaten, dan ben je zelf dus ook direct klaarwakker! De tweede nacht zat er midden in de nacht een vrouw voor onze hotelkamer te roken (dat dit überhaupt mag in de patio, bah!) en zeer luid te praten, waardoor we uit bed moesten en om stilte moesten vragen. Daarnaast is de kamer erg armoedig en vies (binnen een half uur zijn je blote voeten pikzwart). Tevens werkt het kaartje aan de deur voor de schoonmakers blijkbaar niet. Als je geen kaartje ophangt, hoort je kamer niet te worden schoongemaakt, maar dat gebeurt dan toch. Zelfs wanneer je het kaartje op 'do not disturb' hangt, zijn ze alsnog zo brutaal om je kamer binnen te komen. Tja, dit hotel heeft duidelijk een opknapbeurt nodig! Zet in de toekomst alsjeblieft géén muziek meer aan in de patio, de stad Los Angeles is al druk genoeg en in het hotel wil je dan tot rust komen. Na drie gebroken nachten, zijn we blij dat we dit hotel mogen verlaten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Gisel M, Front Office Manager van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel met goede ligging tov Hollywood en rest van stad en stranden. Heel vriendelijk en service gericht personeel. Zwembad is heerlijke oase na dagje hectiek in de stad. Kamers iets gedateerd en harde bedden. Maar wel prima voor 1 a 2 nachten. Ontbijt is ruim voldoende qua aanbod. Dikke 8 voor het geheel!

Datum van verblijf: augustus 2019
Gisel M, Front Office Manager van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2019

Beoordeeld op 7 juni 2019

Op onze rondreis door West Amerika verbleven we 2 nachten in dit hotel. We zijn super geholpen door Brian. We kregen een fijne en rustig gelegen kamer. We hadden een Tour geboekt voor de dag na aankomst maar hadden niet meer gebeld om de locatie en tijd te checken bij die organisatie. Brian heeft voor ons gebeld en geregeld dat wij bij het hotel opgehaald werden en ook weer terug gebracht werden na de Tour. Super! Ook heeft hij ons een lekker restaurant in de buurt aangeraden waar we nog heerlijk konden eten op de dag van aankomst ( het hotel zelf heeft geen restaurant voor het avondeten) Top!

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterzijde van het hotel
Datum van verblijf: juni 2019