Beoordeeld op 10 april 2017

Ontbijten ( als je dat al een ontbijt noemen kan ) in eigen kamer!!! Wat een ramp , niet alleen dit motel , maar overal in de USA slecht ontbijt. Zo onpersoonlijk eten in je kamer en dan nog uit kartonnen bordjes en plastiek wegwerpbestek en dan nog de fruitsapjes verdunt water. Nu is L A niet goedkoop om te overnachten, maar te duur voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: maart 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 12 april 2017

Dear titansafes, Thank you for sharing your experience, and I am so sorry to learn that we failed to meet your expectations of quality service and accommodations. I hope you will return to give us the opportunity to change your perception of our breakfast and services. We look forward to showing you how we have learned from your experience.

Geachte kluizen titan, Bedankt voor het delen van uw ervaring, en ik ben zo jammer om te leren hebben we niet aan uw verwachtingen van de kwaliteit van de dienstverlening en accommodaties voldoen. Ik hoop dat u zal terugkeren naar ons de mogelijkheid om uw perceptie van ons ontbijt en diensten veranderen geven. We kijken ernaar uit om te laten zien hoe we geleerd hebben van uw ervaring.

Beoordeeld op 30 september 2016

Altijd prettig om na een lange reis ergens terecht te komen, zoals bij dit motel, waar de voorzieningen goed zijn en de eigenaren / personeel vriendelijk zonder dat daar meteen de hoofdprijs tegenover staat.

Het motel is schoon, kamers zijn redelijk ruim en er is voldoende parkeerplaats. Liefhebbers kunnen op de eerste verdieping de befaamde 'Hollywood' letters zien. Wij vonden het een prettig welkom in Los Angeles en een goede uitvalsbasis om de rest van de stad te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 9 oktober 2016

Dear B V, Thank you for taking the time to let us know how you enjoyed your stay with us! It is very rewarding to hear from you on this matter and we appreciate that you have acknowledged our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience. I am glad that we were able to meet your expectations of service and accommodations and
we're all looking forward to your next visit!

Beste B V, Hartelijk dank voor de tijd neemt om ons te laten weten hoe u genoten van uw verblijf bij ons! Het is zeer de moeite waard om te horen van u over deze kwestie en we waarderen dat u onze inspanningen om een schone, comfortabele en gastvrije ervaring hebben erkend. Ik ben blij dat we in staat waren om uw verwachtingen van de dienstverlening en accommodatie te ontmoeten en we kijken allemaal uit naar uw volgende bezoek!

Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven. Gratis parkeren voor de deur, veilig gevoel. Zeer aardige en behulpzame eigenaar die handige tips gaf! Ruime kamer met goed en groot bed. Ontbijt is basic, maar fijn dat het er was, omdat er niet veel leuke restaurants etc op loopafstand was. Qua ligging goede uitvalsbasis voor alle activiteiten in LA!

Datum van verblijf: juli 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 9 oktober 2016

Dear Tanja H,Thank you so much for your compliments to our free parking service! It is heartwarming to hear of how our efforts to impress you with our hospitality, comfort and convenience have been successful. Hearing about how our efforts to give you a pleasant and accommodating experience have been successful is very rewarding for every member of our staff and management team. We are all looking forward to your next visit and hope it will be just as enjoyable.

Lieve Tanja H, Hartelijk dank voor uw complimenten aan onze gratis parking service! Het is hartverwarmend om te horen hoe onze inspanningen om u te imponeren met onze gastvrijheid, comfort en gemak zijn succesvol geweest. Hoorzitting over hoe onze inspanningen om u een aangename en gedienstige ervaring succesvol zijn geweest is zeer de moeite waard voor elk lid van onze medewerkers en het management team. We kijken allemaal uit naar uw volgende bezoek en hopen dat het net zo leuk zijn.

Beoordeeld op 10 april 2016 via mobiele applicatie

Het motel ligt redelijk drukke weg, maar je heb er geen last van.
Het is klein maar goed verzorgd door de eigenaren die alles in de gaten houden
Het ontbijt stelt niet voor(jammer)
GRATIS parkeren en Wi-Fi

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 31 maart 2016

Ziet er aan de buitenkant sober uit maar de eigenaar is druk bezig alles te vernieuwen zonder dat je daar last van hebt. Voor de prijs is het een prima motel met een zeer attente eigenaar die alles goed voor elkaar heeft. Echt een plaats om goed te slapen en verder zo veel mogelijk zien in LA.

Kamertip: Alle kamers liggen aan een binnenplaats, kamers op tweede verdieping hebben geen bovenburen.
Datum van verblijf: maart 2016