Beoordeeld op 13 november 2017 via mobiele applicatie

Dit is een keurig hotel. Enorme kamers met een zit gedeelte met koffie apparaat en magnetron, een soort eetgedeelte en redelijke badkamer en een hoed kingsize bed. Er zit een zwembad bij.
Alles is keurig schoon. Parkeren en WiFi gratis. Ontbijt is erg eenvoudig. Personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2017
MireyaTorres, Manager van Super 8 by Wyndham Los Angeles-Culver City Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2017

Dear Andre v,

Thank you for sharing your positive experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay in one of our mini-suites. We look forward to seeing you again during next trip to Los Angeles.

Sincerely,
Mireya Torres

Beoordeeld op 9 oktober 2017

We waren opzoek naar een centraal gelegen hotel voor onze plannen in Los Angeles en kwamen uit bij dit hotel. De kamers waren keurig ingericht, bedden iets aan de zachte kant. De kamers waren netjes, goed schoongemaakt en wat wij erg fijn vonden, voorzien van een koelkast.

Naast de prima prijs/kwaliteit verhouding vonden wij het ook erg positief dat we geen extra kosten hadden om de auto te parkeren.

Dit hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
MireyaTorres, Manager van Super 8 by Wyndham Los Angeles-Culver City Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2017

Dear Warner R,

Thank you for your review and also for recommending our hotel to our possible future guests. We love to hear that you found us conveniently located as well as clean.
Thank you for choosing our hotel for your room accommodations.
We look forward to seeing you again during your next trip to Los Angeles.

Sincerely,
Mireya Torres

Beoordeeld op 10 juli 2016

prima hotel. wij hebben hier 3 nachten gelogeerd.
ontbijt zaal klein maar ontbijt zelf prima.
groot en comfortabel bed.
koelkast en magnetron op de kamer.
geen wasmachines maar aan de overkant van de straat wel een bedrijf waar je kunt wassen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 27 april 2016

Verblijven in Los Angeles kan een dure aangelegenheid zijn. In dit motel kan je aan een zeer schappelijke prijs toch centraal verblijven. Je verblijft vlakbij Santa Monica (een aanrader voor wie van strand, restaurants en shopping houdt) en op een relatief korte reistijd van Hollywood en Beverly Hills.

Het hotel is exact zoals je de motels kent uit de vele Amerikaanse films... auto voor de deur en een ruime "basic" kamer. Het ontbijt is inclusief, maar stelt echt niet veel voor (lees niets).

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 26 april 2015

In de omgeving van LA zijn de prijzen wel hoger dus verkoos ik om een niet te prijzig hotel met een centrale ligging tov vlieghaven, downtown LA en Anaheim te kiezen. Het ligt wat in een rare buurt, maar wel erg goed bereikbaar. De Prijs: kwaiteit was OK. Niks meer dan ik verwachtte. Zeer beperkt ontbijt. Dunne muren, dus vrij veel lawaai van de auto's die aan en af de parking rijden.Alleen ok voor de ligging.

Datum van verblijf: juli 2014