Google
# 1 Hollywood-rondleidingen
147 beoordelingen
vanaf 35,90 US$
Beoordeeld op 27 september 2019 via mobiele applicatie

Een hike naar de Hollywood Sign was het hoogtepunt van ons bezoek aan Hollywood en LA. Het uitzicht is geweldig en als de zon onder is ligt een zee van lichtjes aan je voeten. Bewoners van de Hollywood Hils vinden toeristen wel vervelend en werpen zelf wegblokkades op, maar die kun je gewoon negeren want naar boven wandelen is niet illegaal. Pas wel op met parkeren, dat mag maar op een paar plekken en op bepaalde tijdstippen, parkeerwachten schrijven voortdurend bekeuringen uit. Tip: laat een Uber je naar boven brengen, het laatste stuk moet je wel zelf klimmen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 21 september 2019 via mobiele applicatie

Leuk om eens gezien te hebben maar wel wat overrated naar mijn mening. Erg dichtbij kan je niet komen

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 15 augustus 2019

The Sign is verder weg dan je denkt...en het laatste stukje er naar toe was afgesloten. We kwamen niet verder dan Griffith. Vanuit Hollywood kun je het bijna nog beter zien.

Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Als je de eerste keer in L.A. bent kom je hier even naar toe om een foto te nemen en de letters ‘in het echt’ te zien.
Zeker doen, maar verwacht er ook niet te veel van. Wij hebben gereden tot Canyon Lake Drive: een privé-wijn tussen mooie huizen, maar je kan er parkeren vlak aan een ingang van het park onder het sign. Na 5min wandelen heb je dan een mooi zicht.

Beoordeeld op 6 juli 2019 via mobiele applicatie

De letters zelf zijn niet mega spectaculair alleen natuurlijk wel wereld beroemd. Een foto van deze letters is natuurlijk een must voor je fotoboek.