Vandaag geopend: 12:00 - 22:00

vanaf 152,83 US$
vanaf 38,98 US$
vanaf 89,00 US$
Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Fijne plaats om te bezoeken met prachtig zicht over LA en het Hollywood-sign.Best in de voormiddag bezoeken omwille van het parkeren(drukte) ... parkeren is dan ook gratis.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 9 november 2019 via mobiele applicatie

Interessant om te bezoeken, mooi uitzicht over L.A. en het Hollywood sign. Beperkt parkeren met de auto. Maar zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 25 oktober 2019

Een prachtig gebouw op de heuvel top van Griffith park, Pas intern gerenoveerd en erg indrukwekkend wat je allemaal kunt zien.
Ook een film over dit observatorium door Mr Spock is erg leuk om te zien. Als de zon onder is kun je zelfs door de telesoop kijken. Ook gaaf om realtime in de zon te kunnen kijken en niet te vergeten te tesla generator:)

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 18 oktober 2019

Wij waren er op een maandagavond en dan is het gesloten, maar wij reden er heen en je kan er toch gewoon genieten van het mooie uitzicht over LA (gratis) de Hollywood letters zie je savonds niet , maar er is zeker een betere plek (overdag) ...3000 Canyon Lake Drive (invoeren op navigatie en je staat echt veel dichterbij)

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 21 september 2019 via mobiele applicatie

Bied mooi uitzicht op het Holleywood bord, al moet ik zeggen dat die vanaf Holleywood boulevard beter te zien is

Datum van activiteit: september 2019