“Prima diner, smaakvol met vriendelijke bediening”
Beoordeling van L' Ambition

L' Ambition
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Onlay
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gedineerd. Vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een klein puntje van kritiek : de keuze was beperkt. Maar wat we gekozen werd, was van prima kwaliteit

vandaag beoordeeld

Datum van bezoek: juli 2021
1 week geleden beoordeeld

1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juli 2021
1 augustus 2021 beoordeeld

Datum van bezoek: augustus 2021

In L' Ambition geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.