“Onze vaste stek.”
Beoordeling van De Rede van Dronten

De Rede van Dronten
Geclassificeerd als nr. 2 van 25 Restaurants in Dronten
Keukens: Barbecue
Beschrijving: IN ONZE SFEERVOLLE EETERIJ & DRINKERIJ IS ALTIJD IETS TE BELEVEN GENIETEN VAN EEN (H)EERLIJKE LUNCH OF PASSIEVOL DINER BORRELEN MET BAR BITES & GENIETEN VAN EEN GOED GLAS CHARDONNAY ONS KEUKEN- & BEDIENINGSTEAM ZAL U COMPLEET IN DE WATTEN LEGGEN Bovendien is de Rede van Dronten de ideale locatie voor uw meeting, receptie, bruiloft, bedrijfsfeest, verjaardagsparty, jubileum en diner. Onze drie sfeervolle zalen zijn multifunctioneel en voor iedere gelegenheid inzetbaar. Bovendien is Dronten zeer centraal gelegen en gemakkelijk te bereiken. Er is voldoende gratis parkeerruimte. U kunt vertrouwen op de goede service en kwaliteit van de Rede van Dronten. Ons ervaren horeca team verzorgt uw bijeenkomst van het begin tot het einde. Alle wensen van u en uw gasten zullen tot in details worden ingevuld
29 september 2020 beoordeeld

Al jarenlang onze vaste spot waar heerlijk dineren als gezin zijnde en ook als wij als stel een avond voor onszelf hebben. Wat ons gisteravond jammer genoeg voor het eerst heeft teleurgesteld die gigantische prijsstijging waarvan het volgens onze serveerster de schuld van Corona is. Ondanks de prijsstijging wel de vier sterren dubbel en dwars verdiend door ons jarenlange bezoek. Getraind en attent personeel waar het in andere zaken nog wel eens aan ontbreekt. Iedere ondernemer lijd onder de Coronacrisis maar of de gasten en helemaal de vaste gasten eronder moeten lijden dat is wat anders. Het had anders door berekent kunnen worden Carl

Datum van bezoek: september 2020

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar Friesland had ik deze opgezocht. Een goed restaurant waar de prijs goed is. De bieding was snel en netjes.

Datum van bezoek: augustus 2020
14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant de Rede is een heerlijk restaurant met buitenterras. Het eten is ontzettende goed voor een zeer betaalbare prijs.
Personeel is super vriendelijk. Het restaurant ligt aan een gezellig plein in Dronten. Zeker een plek om terug te komen.

Datum van bezoek: juni 2020
12 juni 2020 beoordeeld

op tijd gereserveerd. Krijg ik een dag voor de reservering een mail dat het 'helaas' toch niet door kan gaan omdat het restaurant te vol zit. Als ik bel krijg ik slechte servic e en een magere sorry. De laatste keer ook slecht gegeten en zelfs een gerecht vergeten! Ik zou de rede van Dronten aan niemand meer aanraden. Heel jammer maar ik ben er nu echt klaar mee! Slecht restaurant geworden.

Datum van bezoek: juni 2020
10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom regelmatig hier voor een hapje eten voor zowel de lunch als diner. De gastheren en vrouwen doen er alles aan om je een fijne ervaring te bezorgen. de kaart is ruim opgezet en biedt voor elk wat wils. Een aanrader voor de lunch is de Rede lunchplatter.
Voor het diner is de optie van shared diner prettig lekker delen met elkaar!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die De Rede van Dronten bekeken, bekeken ook

In De Rede van Dronten geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.