“Altijd lekker”

Geclassificeerd als nr. 9 van 24 Restaurants in Boom
Keukens: Chinees
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met de hele familie gaan eten, 10 personen
Een combinatie van menu c en menu d,
Eerst een apero, daarna soep,verschillende keuzes, hoofdgerecht kon bijna niet op onze tafel, zeker, teveel om op te noemen, van kip , vlees, eend, vis, scampis enz.
Heel warm opgediend.
Goede bediening.
Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2017

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier lekker eten voor een correcte prijs, vriendelijke bediening. Nadeel is het aftandse oubollige interieur en dat de kinderen van de eigenaars in het restaurant rondlopen.

Datum van bezoek: oktober 2016
12 juli 2017 beoordeeld

Vlugge correcte en vriendelijke bediening. De bereidingen werden gemaakt met verse groenten. Ruime keuze voor ieder wat wils.Prijs - kwaliteit is goed. Voldoende tijd tussen de verschillende gerechten.

Datum van bezoek: juli 2017
5 januari 2017 beoordeeld

Al sinds enkele jaren is dit Chinees restaurant onze favoriet, niet enkel voor ons als ouders maar ook voor onze kinderen.
Het eten is superlekker, en prijs-kwaliteit super!
De eigenares is heel vriendelijk en de bediening verloopt heel vlot.
Dit restaurant is een aanrader ! Op alle vlak!
De gerechten op de hete plank zijn superlekker!

Datum van bezoek: januari 2017
25 april 2016 beoordeeld

Fijne afgewerkte maaltijden.... Vriendelijke bediening....Lekker van voorgerecht tot nagerecht...Een aanrader voor een lekker avondje uit met Chinese specialiteiten...

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die New Canton bekeken, bekeken ook

In New Canton geweest? Deel je ervaringen!