“Oase”

Oase
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 22 Restaurants in Boom
28 februari 2020 beoordeeld

Heel lekker eten is zeker aanraden
Veel keuze en alles is vers
Juist prijs lekker wijn
Ook cocktail zijn lekker

Datum van bezoek: februari 2020

1 januari 2020 beoordeeld

Echte aanrader ; Heel lekker eten voor een zachte prijs !
Wij komen er regelmatig en genieten iedere keer weer
Vriendelijke bediening
In het weekend best wel eerst reserveren ,anders kom je veelal bedrogen uit omdat alles volzet is !
Marc en Chris

Datum van bezoek: december 2019
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, vriendelijke en snelle service. Goede prijs/kwaliteit!
Lekker eten, de tajines zijn een echte aanrader

Datum van bezoek: december 2019
11 december 2018 beoordeeld

ik ga iedere week om de calzone kip te eten ,maar de scampi's in look sous is echt voor je vingers af te likken ,ook de sate kip is niet te versmaden alsook de wijnen zijn lekker

Datum van bezoek: november 2018
4 november 2018 beoordeeld

Het restaurant is misschien niet supergezellig wat betreft aankleding,maar dat maken de gerechten méér dan goed..Al verschillende keren gaan eten en altijd lekker..Voorlaatste keer was het een heel onvriendelijke ontvangst en bediening (wat dus maar één keer is voorgevallen) en toch zijn we gisteren teruggekomen en we hebben een toffe,perfecte en héél lieve bediening van Kirsten gekregen !!! Proficiat !!! Succes nog verder voor iedereen,we komen zéker nog terug..DANKUWEL !

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Oase bekeken, bekeken ook

In Oase geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.