“Gezellig etentje met echtgenoot”
Beoordeling van Oase

Oase
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 21 Restaurants in Boom
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, vriendelijke en snelle service. Goede prijs/kwaliteit!
Lekker eten, de tajines zijn een echte aanrader

Datum van bezoek: december 2019

11 december 2018 beoordeeld

ik ga iedere week om de calzone kip te eten ,maar de scampi's in look sous is echt voor je vingers af te likken ,ook de sate kip is niet te versmaden alsook de wijnen zijn lekker

Datum van bezoek: november 2018
4 november 2018 beoordeeld

Het restaurant is misschien niet supergezellig wat betreft aankleding,maar dat maken de gerechten méér dan goed..Al verschillende keren gaan eten en altijd lekker..Voorlaatste keer was het een heel onvriendelijke ontvangst en bediening (wat dus maar één keer is voorgevallen) en toch zijn we gisteren teruggekomen en we hebben een toffe,perfecte en héél lieve bediening van Kirsten gekregen !!! Proficiat !!! Succes nog verder voor iedereen,we komen zéker nog terug..DANKUWEL !

Datum van bezoek: november 2018
3 oktober 2018 beoordeeld

Hier kan je terecht voor lekkere pittaschotels, tajines, pizza's enz voor een budgetvriendelijk bedrag. Een goede bediening en zeer klantvriendelijk. Fijne voorgerechten en lekkere wijntjes.

Datum van bezoek: september 2018
27 december 2016 beoordeeld

Echt lekkere gerechten, vriendelijk personeel. Keuken blijft laat open,betaalbaar.Echt een aanrader voor een snelle en lekkere hap

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Oase bekeken, bekeken ook

In Oase geweest? Deel je ervaringen!