“Heel lekker gegeten voor een mooie prijs !!”
Beoordeling van Oase

Oase
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 22 Restaurants in Boom
4 november 2018 beoordeeld

Het restaurant is misschien niet supergezellig wat betreft aankleding,maar dat maken de gerechten méér dan goed..Al verschillende keren gaan eten en altijd lekker..Voorlaatste keer was het een heel onvriendelijke ontvangst en bediening (wat dus maar één keer is voorgevallen) en toch zijn we gisteren teruggekomen en we hebben een toffe,perfecte en héél lieve bediening van Kirsten gekregen !!! Proficiat !!! Succes nog verder voor iedereen,we komen zéker nog terug..DANKUWEL !

Datum van bezoek: november 2018

3 oktober 2018 beoordeeld

Hier kan je terecht voor lekkere pittaschotels, tajines, pizza's enz voor een budgetvriendelijk bedrag. Een goede bediening en zeer klantvriendelijk. Fijne voorgerechten en lekkere wijntjes.

Datum van bezoek: september 2018
27 december 2016 beoordeeld

Echt lekkere gerechten, vriendelijk personeel. Keuken blijft laat open,betaalbaar.Echt een aanrader voor een snelle en lekkere hap

Datum van bezoek: december 2016
14 juli 2016 beoordeeld

Makkelijk om snel een hapje te gaan eten. Lekkere pizza's en heerlijke tajines. Eenvoudig maar zeer betaalbaar.

Datum van bezoek: juli 2016
25 april 2016 beoordeeld

Lekkere maaltijden.... Vriendelijke uitbating....prijs kwaliteit zeer goed....Een aanrader voor een snelle hap of uitgebreid eten...

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Oase bekeken, bekeken ook

In Oase geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.