“Lekker en goedkoop”

Oase
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 22 Restaurants in Boom
14 juli 2016 beoordeeld

Makkelijk om snel een hapje te gaan eten. Lekkere pizza's en heerlijke tajines. Eenvoudig maar zeer betaalbaar.

Datum van bezoek: juli 2016

25 april 2016 beoordeeld

Lekkere maaltijden.... Vriendelijke uitbating....prijs kwaliteit zeer goed....Een aanrader voor een snelle hap of uitgebreid eten...

Datum van bezoek: april 2016
23 januari 2016 beoordeeld

Middenlandse keuken met pizza's en gerechten en uit het midden oosten goed klaargemaakt en grote portie- wijnen korrect geprijsd - klassieke dessertkaart met ijs niets bijzonder,minpunt is alleen s'avonds open

Datum van bezoek: januari 2016
9 september 2015 beoordeeld

Vermits dochter zeer graag pizza lust...kwamen we bij oase in Boom terecht !
Mooie zaak met bijpassende muziek op achtergrond.
Dochter heeft pizza shoarma met ananas genomen..was zéér tevreden!
Ikzelf pitta oase gegeten..shoarma,ham,ajuin,paprika lag er ruim voldoende op !
Met een heerlijk zoet huiswijntje erbij ! Genieten maar !
Het moet niet altijd duur zijn om te smaken !

Datum van bezoek: september 2015
21 juli 2015 beoordeeld

Eetgelegenheid met een mix van Egyptische en jawel ook pizza kan je hier bestellen.wij bestelde er een tajine met heel veel groenten en schapenvlees,een van ons bestelde een schotel shoarma + merguez heel goed niet te gekruid en beide schotel mooi opgediend,vriendelijke bediening aan een interessante prijs,alleen jammer dat de desertkaart zo banaal is b.v dame blanche ,brésilien ,fruitmix, geen oosterse desserte noch italienne.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Oase bekeken, bekeken ook

In Oase geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.