“Perfect ”

Thai Lounge
Geclassificeerd als nr. 4 van 21 Restaurants in Boom
Keukens: Thais
23 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezoeken regelmatig thaise restaurants en dit is echt het beste wat we al hebben gehad. Ruime keuze en echte authentieke gerechten. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2020

29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al enkele jaren en zijn steeds zeer tevreden.goede Thaise gerechten mooi opgediend en kaart met aanduiding pikantheid gerechten
indien op voorhand gevraagd kan het iets pikanter op minder pikant klaar gemaakt zijn.Supervriendelijke bediening van Habib,huishoudelijke sfeer,goede wijnkaart aan redelijke prijs.De eerste maandag van de maand is er een Thais buffet.

Datum van bezoek: mei 2019
16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgenodigd door een vriendin voor een Thais etentje in de buurt en wat een ontdekking! Dit is echt een plek waar je zalig kunt eten, vriendelijke bediening en tof kader. Wat mij betreft: tot snel ;)

Datum van bezoek: mei 2019
16 november 2018 beoordeeld

Service super en keuken super...en lekkere coctails en wijn, elk gerechtje op de kaart wordt met veel zorg bereid...

Datum van bezoek: november 2018
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is gewoon erg lekker.De mensen zijn ook zeer vriendelijk en nemen hun tijd voor de klanten.Echt een aanrader!!!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Thai Lounge bekeken, bekeken ook

Willebroek, Antwerpen

In Thai Lounge geweest? Deel je ervaringen!