“Lekker, vriendelijk, mooi kader.”
Beoordeling van Den Boom

Den Boom
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Boom
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
19 mei 2022 beoordeeld

Met ons vieren gaan eten in Den Boom. Mooi plekje op het terras gekregen! Drankjes besteld, snel een amuse (pasta/pesto/prosciutto) gekregen, en nog een hapje nadien (consommé van kip). Iedereen vond z'n gading op de kaart en iedereen was enthousiast over de gerechten: ribbetjes, stukje, vlees, pulled park hamburger, te gek slaatje. Tot slot een stukje huisgemaakte taart. Wij waren helemaal happy.

Datum van bezoek: mei 2022

2 januari 2022 beoordeeld

Menu besteld voor de feestdagen. TOP ! Kwaliteit is uitstekend, superlekker en voldoende. Verzorgd tot in de puntjes , van hapjes tot snoepertjes bij de koffie. Topkwaliteit , echte aanrader.

Datum van bezoek: januari 2022
5 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagje voor ons ,vriendin en mezelf.
Hebben hier het menu genomen met wild,was heerlijk ,een aanrader zou ik zeggen,alsook de wijn,

Datum van bezoek: december 2021
24 juli 2021 beoordeeld

Met groepje zijn wij er gaan eten. Wij hebben het keuze-menuutje genomen. Fijne creatieve gerechten. Zeer attente bediening.

Datum van bezoek: juli 2021
11 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder twijfel het beste restaurant in Boom. Klassieke gerechten met een eigen touch, bereid met liefde voor het vak. Bediening is vlot en vriendelijk. En de maandelijkse menu’s zijn gevarieerd. Ook als take-away echt aan te raden.

Datum van bezoek: april 2021

Reizigers die Den Boom bekeken, bekeken ook

In Den Boom geweest? Deel je ervaringen!