“Take Away”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
2 januari 2022 beoordeeld

Menu besteld voor de feestdagen. TOP ! Kwaliteit is uitstekend, superlekker en voldoende. Verzorgd tot in de puntjes , van hapjes tot snoepertjes bij de koffie. Topkwaliteit , echte aanrader.

Datum van bezoek: januari 2022

5 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagje voor ons ,vriendin en mezelf.
Hebben hier het menu genomen met wild,was heerlijk ,een aanrader zou ik zeggen,alsook de wijn,

Datum van bezoek: december 2021
24 juli 2021 beoordeeld

Met groepje zijn wij er gaan eten. Wij hebben het keuze-menuutje genomen. Fijne creatieve gerechten. Zeer attente bediening.

Datum van bezoek: juli 2021
11 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder twijfel het beste restaurant in Boom. Klassieke gerechten met een eigen touch, bereid met liefde voor het vak. Bediening is vlot en vriendelijk. En de maandelijkse menu’s zijn gevarieerd. Ook als take-away echt aan te raden.

Datum van bezoek: april 2021
4 juli 2020 beoordeeld

Super heerlijke gerechten met een toffe bediening.Chef Bert is een tofchef.
Hij weet ons altijd na vele jaren te verrassen .

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Den Boom bekeken, bekeken ook

In Den Boom geweest? Deel je ervaringen!