“onze favoriet”
Beoordeling van Taverne Restaurant Obelisk

Taverne Restaurant Obelisk
Geclassificeerd als nr. 16 van 24 Restaurants in Boom
28 juli 2017 beoordeeld

Het eten is altijd top en de bediening zeer aangenaam.
De porties zijn royaal.
We voelen ons steeds zeer welkom hier.
Een aanrader in Boom!

Datum van bezoek: juni 2017

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede brasserie in centrum van boom aan de A12,ruime eetgelegenheid met goede service,brasserie keuken met goede produkten en perfect bereidt,redelijk grote portie,heel interessant zijn de dagmenu's voor 13€ bevatten soep of voorgerecht.hoofdschotel en koffie of een nagerecht.gewoon iets drinken is ook mogelijk en is mooi gepresenteerd.Minpunt is geen mooi buitenterras gewoon een hoekje langs een drukke A12

Datum van bezoek: juli 2017
12 juli 2017 beoordeeld

Hebben er verschillende keren goed gegeten behalve de laatste keer. chateau briand was niet goed en hebben een koffie aangeboden gekregen van de zaak.Daarna niet meer geweest.

Datum van bezoek: augustus 2016
13 maart 2017 beoordeeld

Het eten is basic, bediening laat te wensen over maar vooral het interieur is een domper. Oubollig en niet al te proper!

Datum van bezoek: juli 2016
13 februari 2017 beoordeeld

Prijs kwaliteit vind ik dit mss iets te duur voor sommige gerechten. Wel lekkere wijn zowel rood al wit. Vriendelijke bediening. Je kan hier ook terecht om enkel iets te drinken wat ik dan weer een pluspunt vind.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Taverne Restaurant Obelisk bekeken, bekeken ook

In Taverne Restaurant Obelisk geweest? Deel je ervaringen!