“Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!”
Beoordeling van Trattoria Kaai

Trattoria Kaai
Geclassificeerd als nr. 10 van 21 Restaurants in Boom
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Italiaans resto & loungebar. Ideaal om even gezellig te relaxen of uitgebreid te eten. Gelegen vlakbij de Rupel let een ruim verwarmd terras.
26 juni 2022 beoordeeld

Top bediening, heel vriendelijk en attent personeel. Lekkere tomaat garnaal, een aanrader! Heel last minute gereserveerd en toch nog plaats! Alijd fijne ontvangst!

Datum van bezoek: juni 2022
Trattoria Kaai, General Manager van Trattoria Kaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2022

Beste Goedele,

Bedankt voor de feedback en score.
Hopelijk mogen we jullie in de toekomst snel terug verwelkomen in onze zaak.
Fijne werkweek alvast.

11 juni 2022 beoordeeld

Vanavond na een show bij Studio 100 gaan eten met 6 personen. Helaas op alle vlakken zeer teleurstellend. Alles duurde erg lang, tussen de eerste 3 en het laatste aperitief zat 30 minuten. Erger nog, de meeste cocktails vielen totaal niet in de smaak en werden niet opgedronken. Ook het opnemen van onze bestelling voor het eten duurde erg lang en de voorgrechten kwamen pas na een uur. En vervolgens duurde het nog eens een uur voor de hoofdgerechten kwamen. Ook in dit geval bleek het wachten niet de moeite waard: van de 6 gerechten was slechts 1 goed de rest was opnieuw zwaar onder de maat. Een restaurant op een toffe locatie, helaas qua organisatie en kwaliteit niet voor herhaling vatbaar. Tenslotte was ook het personeel niet bijzonder vriendelijke en reageerde onprofessioneel op het feit dat het geserveerde eten voor ons niet voldeed. Ter info: mijn echtgenote en ik hebben in de afgelopen 3 weken 3 resturants met 1 ster bezocht, wij weten echt welke kwaliteit verwacht mag worden voor welke prijs. Vandaar onze score 1 op 10, erg jammer.

Datum van bezoek: juni 2022
Trattoria Kaai, General Manager van Trattoria Kaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Hans

Jammer om te horen dat jullie bezoek is tegengevallen we bespreken dit intern met ons team. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst snel terug verwelkomen in onze zaak, zodat we jullie wel kunnen overtuigen van het lekkere eten en de goede service.

Fijn weekend alvast.

8 juni 2022 beoordeeld

Mooie locatie op het terras om te eten. Eten was in orde maar zeker geen grote porties. 3 personen uit het gezelschap waren niet tevreden over smaak van witte wijn. Werden afgewimpeld met mededeling dat dit niet waar was. Wijn dronken we niet op maar stond wel op rekening. Geen galante service!

Beste Veerle,

Bedankt voor de feedback. We trachten hier extra aandacht aan te besteden. Momenteel zijn we enkele studenten en flexi’s wegwijs en vertrouwd aan het maken met onze zaak.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen, zodat we jullie wel kunnen overtuigen van het lekkere eten en de goede service.
Fijn weekend alvast.

28 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is gelegen aan de aanlegsteiger van de veerdienst tussen Boom en Klein-Willebroek. Men heeft van in het restaurant een prachtig zicht op de Rupel. Zeer sfeervol ingericht. Voornamelijk Italiaanse keuken. Iets duurdere prijsklasse.

Datum van bezoek: mei 2022
Trattoria Kaai, General Manager van Trattoria Kaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Beste ,

Bedankt voor de feedback ….

21 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met ons gezin, mooi gedresseerd bord en verzorgde omgeving, vriendelijk personeel geen moeite te veel , prijs ok.

Datum van bezoek: mei 2022
Trattoria Kaai, General Manager van Trattoria Kaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2022

Beste Tom,

Bedankt voor de leuke score en feedback. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst snel terug verwelkomen in onze zaak. Fijne werkweek alvast.

Met vriendelijke groeten

Reizigers die Trattoria Kaai bekeken, bekeken ook

In Trattoria Kaai geweest? Deel je ervaringen!