“Pretentie van personeel genoegen en onvriendelijk, duur voor wat het eten is”
Beoordeling van Trattoria Kaai

Trattoria Kaai
Geclassificeerd als nr. 9 van 21 Restaurants in Boom
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Italiaans resto & loungebar. Ideaal om even gezellig te relaxen of uitgebreid te eten. Gelegen vlakbij de Rupel let een ruim verwarmd terras.
27 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie omgeving en uitzicht aan de kade, gedekte tafel, eten echter maar matig,
ter plaatse lawaaierige brasserie, geen achtergrondmuziek, tenminste niet hoorbaar, je kunt elkaar nauwelijks verstaan, in verhouding tot de maaltijd qua presentatie, smaak en hoeveelheid: erg duur, echt fake vriendelijke bediening, kan echt beter helaas

Datum van bezoek: april 2022
Trattoria Kaai, General Manager van Trattoria Kaai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste,

Bedankt voor de feedback. We trachten hier extra aandacht aan te besteden.
Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen in onze zaak.

Fijn weekend alvast.

Met vriendelijke groeten

Trattoria Kaai.

4 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten, uitermate fijne bediening en lekkere cocktails! Trattoria Kaai is tevens ook een mooie zaak met de optie om buiten, afgeschermd van de wind te zitten.

Datum van bezoek: september 2021
26 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Fijne attentie dat we op het einde van onze avond een gratis limoncello van het huis kregen. Een klein detail: naar ons gevoel hadden ze iets meer kennis mogen hebben over hun wijnsoorten.

Datum van bezoek: september 2021
13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verschillende keren gaan eten, steeds lekker en een vriendelijke en correcte bediening.
Leuk uitzicht op het water.
Top adresje.

Datum van bezoek: juli 2021
11 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Verre van Italiaans en dat noemt zich trattoria!
Lasagne die niet eens zelfgemaakt wordt,toen we dit voor de zekerheid vroegen,daar durven ze nog 18€ voor vragen,diepe schande.
Ook voor een pizza hebben we nog nergens zoveel betaald,ook rond de 18€!!
Mijn risotto met scampi trok in de verste verte niet op een echte risotto en werd al na een klein kwartiertje gebracht terwijl dit gerecht tijd vraagt. Is opgewarmd geweest,daar zijn we zeker van.
Zeer duur voor ondermaats eten.
Jammer,want mooie lokatie en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Trattoria Kaai bekeken, bekeken ook

In Trattoria Kaai geweest? Deel je ervaringen!