“Mooie zaak en lekker gegeten”
Beoordeling van Trattoria Kaai

Trattoria Kaai
Geclassificeerd als nr. 10 van 21 Restaurants in Boom
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Italiaans resto & loungebar. Ideaal om even gezellig te relaxen of uitgebreid te eten. Gelegen vlakbij de Rupel let een ruim verwarmd terras.
26 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Fijne attentie dat we op het einde van onze avond een gratis limoncello van het huis kregen. Een klein detail: naar ons gevoel hadden ze iets meer kennis mogen hebben over hun wijnsoorten.

Datum van bezoek: september 2021

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verschillende keren gaan eten, steeds lekker en een vriendelijke en correcte bediening.
Leuk uitzicht op het water.
Top adresje.

Datum van bezoek: juli 2021
11 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Verre van Italiaans en dat noemt zich trattoria!
Lasagne die niet eens zelfgemaakt wordt,toen we dit voor de zekerheid vroegen,daar durven ze nog 18€ voor vragen,diepe schande.
Ook voor een pizza hebben we nog nergens zoveel betaald,ook rond de 18€!!
Mijn risotto met scampi trok in de verste verte niet op een echte risotto en werd al na een klein kwartiertje gebracht terwijl dit gerecht tijd vraagt. Is opgewarmd geweest,daar zijn we zeker van.
Zeer duur voor ondermaats eten.
Jammer,want mooie lokatie en vriendelijke bediening.

9 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerechtjes waren dik in orde en vriendelijk personeel, maar hoofdgerecht ondermaats. Pasta scampi smaakte flauw en de zelfgemaakte pasta was te dik en te veel. Prijs kwaliteit verhouding zit niet helemaal goed...

4 augustus 2021 beoordeeld

De bediening was slecht, als de serveerster met haar ogen zit te draaien en kortaf is, is er duidelijk iets mis en voel je je niet gewenst. Het eten zelf was matig, dat van mijn vriendin echt ondermaats. We konden ook niet eten door talloze vliegen.

Reizigers die Trattoria Kaai bekeken, bekeken ook

In Trattoria Kaai geweest? Deel je ervaringen!