TripAdvisor

Beoordeling van A'petit

A'petit
Geclassificeerd als nr. 6 van 15 Restaurants in Deerlijk
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim aanbod tapas. Ideaal vr wie houdt v foodsharing. Verder kan je ook gewoon vd kaart eten of kiezen voor de tapas menu.
Leuk concept in e gezellig kader. Vriendelijke bediening. Echt iets vr ons.

Datum van bezoek: februari 2019

27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op een zaterdagavond in de buurt en vonden dit adres via Tripadvisor. Gelukkig was er nog een tafeltje voor twee vrij (maar reserveren lijkt ons wel aangewezen).

Vriendelijke ontvangst door de gastheer. Naast tapas kan je hier ook een aantal andere bereidingen bestellen (salades, witloof in de oven, vispannetje,...).

Het eten was lekker en de porties waren voldoende groot. Met vier tapas heb je goed gegeten.

Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
12 november 2018 beoordeeld

Het restaurant is gespecialiseerd in tapas. 's Middags heb je genoeg aan 3 max. 4 van die tapas. Er is een vrij ruime variatie. Daarnaast zijn er enkele salades, enkele andere schotels en kindergerechten zodat die ook aan hun trekken komen. De bediening is vlot en rustig. Vooral op zaterdagavond kan het druk zijn en reserveer je best.

Datum van bezoek: november 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening van Steven!
Lekker en smaakvol eten, bijna elke week een nieuwe suggestie tapas en om de 2 maanden en lekkere menu.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 mei 2018 beoordeeld

super service top leuk terras zeker een bezoekje waard voor de openingsuren raad ik u aan de website te raadplegen

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die A'petit bekeken, bekeken ook

Deerlijk, West-Vlaanderen

In A'petit geweest? Deel je ervaringen!