TripAdvisor

Beoordeling van A'petit

A'petit
Geclassificeerd als nr. 6 van 15 Restaurants in Deerlijk
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening van Steven!
Lekker en smaakvol eten, bijna elke week een nieuwe suggestie tapas en om de 2 maanden en lekkere menu.

Datum van bezoek: augustus 2018

1 mei 2018 beoordeeld

super service top leuk terras zeker een bezoekje waard voor de openingsuren raad ik u aan de website te raadplegen

Datum van bezoek: maart 2018
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige zondag gegeten bij A'petit. Zeer goede verhouding prijs kwaliteit. Lekkere maandmenu. Extra aandacht voor de gevraagde kindermenu. Restaurant was volledig volgen, beste bewijs dat het in orde is.

Datum van bezoek: november 2017
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de natte vinger een restaurantje gezocht die open is op zaterdag en begin september (meeste zaken zijn met vakantie deze periode).
En we hebben een goeie keuze gemaakt!
Je hebt keuze uit een 15-tal tapas. We kozen met 2 volwassenen en kleine kinderen 9 stuks. 3 per volwassene zei de eigenaar. Heb je heel veel honger, neem je er best 4 per persoon.
Alles was superlekker. Geserveerd met brood.
Je kan er ook salades eten enz. Voor de kinderen is er een mooie keuze kindergerechtjes.
Heel mooie en verzorgde zaak.
We komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2017
26 juli 2017 beoordeeld

Tof restaurant onder de kerktoren van Deerlijk om eens een lekker tappa's menuutje te proberen. Vriendelijke gastheer en vlotte bediening. Keuze van de kaart of een suggestie menu. Komen hier geregeld terug.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die A'petit bekeken, bekeken ook

Deerlijk, West-Vlaanderen

In A'petit geweest? Deel je ervaringen!