TripAdvisor

Beoordeling van A'petit

A'petit
Geclassificeerd als nr. 6 van 15 Restaurants in Deerlijk
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige zondag gegeten bij A'petit. Zeer goede verhouding prijs kwaliteit. Lekkere maandmenu. Extra aandacht voor de gevraagde kindermenu. Restaurant was volledig volgen, beste bewijs dat het in orde is.

Datum van bezoek: november 2017

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de natte vinger een restaurantje gezocht die open is op zaterdag en begin september (meeste zaken zijn met vakantie deze periode).
En we hebben een goeie keuze gemaakt!
Je hebt keuze uit een 15-tal tapas. We kozen met 2 volwassenen en kleine kinderen 9 stuks. 3 per volwassene zei de eigenaar. Heb je heel veel honger, neem je er best 4 per persoon.
Alles was superlekker. Geserveerd met brood.
Je kan er ook salades eten enz. Voor de kinderen is er een mooie keuze kindergerechtjes.
Heel mooie en verzorgde zaak.
We komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2017
26 juli 2017 beoordeeld

Tof restaurant onder de kerktoren van Deerlijk om eens een lekker tappa's menuutje te proberen. Vriendelijke gastheer en vlotte bediening. Keuze van de kaart of een suggestie menu. Komen hier geregeld terug.

Datum van bezoek: april 2017
11 augustus 2016 beoordeeld

Voor elk wat wils, grote honger, kleine honger , je bestelt de kleine tapa gerechten naar believe. Lekker eten en een gezellig binnenterras, volledig uit de wind. prijs - kwaliteit een goede formule .

Datum van bezoek: september 2015
27 juni 2016 beoordeeld

Leuk zitten
Kleine gerechtjes , je kan verschillende gerechten bestellen , dus eigenlijk proevertjes

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die A'petit bekeken, bekeken ook

Deerlijk, West-Vlaanderen

In A'petit geweest? Deel je ervaringen!