“Prachtige setting, top service en eten.”
Beoordeling van Marcus

Marcus
Geclassificeerd als nr. 1 van 39 Restaurants in Deerlijk
Prijsklasse: € 89 - € 177
13 juni 2023 beoordeeld

Een zeer aangenaam bezoek.
Het niveau van de ontvangst, de service en het eten was allemaal top.
De gastvrouw, de huidige jonge maitre en de chef kwamen allemaal aan tafel op een ongedwongen, zeer aangename manier.

De aangepaste wijnen werden ruim geschonken. De verassing om bij het hoofdgerecht 2 rode wijnen te krijgen, werd zeer geapprecieerd.

Ook de taxi werd nog voor ons geregeld.

Kortom, Top, waarvoor dank!

Datum van bezoek: juni 2023

14 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen we een leuke tafel toebedeeld. Groot was onze verbazing toen we door de garçon met rode wangen werden weggestuurd naar de minder charmante zijzaal. Geen probleem we bekeken dan maar de menukaart. Daar ontdekten we dat de prijs van de menu 10 euro DUURDER was dan op de website! De bediening was koel en afstandelijk tot ...onze tafelgenoten werden herkend als eerdere goede klanten. Er kon een lachje af en er werd extra wijn aangeboden. Over de maaltijd kan ik kort zijn: het was lekker en verzorgd. de wijnen waren van mindere kwaliteit.spijtig dat ook 2 maal dezelfde wijn werd geserveerd bij 2 verschillende gerechten. Een goede sommelier zou hier wonderen kunnen verrichten. dit was ons derde bezoek aan het restaurant en we verlaten het met een wrange nasmaak. We hebben hier niet het gevoel dat iedereen op dezelfde wijze als klant wordt behandeld. Een vierde bezoek zal er niet meer van komen.

Datum van bezoek: april 2023
16 augustus 2022 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten. Wij hadden gekozen voor de 6-gangen menu en dat was méér dan voldoende.
Alleen al bij de aperitief krijg je verschillende hapjes. Allemaal zéér lekker! Een ei opgevuld met een mossel, oester, krab, dips. Elk hapje mooi gepresenteerd. Ook de aperitief van het huis was goed van smaak.
De gerechten van de menu waren allemaal smaakbommetjes. Ook terug combinaties waar je zelf nooit zou opkomen.
We hebben er echt van genoten.
Personeel was erg vriendelijk, je voelde je er meteen thuis.

Datum van bezoek: augustus 2022
21 juni 2022 beoordeeld

Verassende gerechten en smaken. Lekkere bijhorende wijnen. Vriendelijke bediening. Ik was zwanger. En de menu werd hierop afgesteld zodat ik ook alles mee kon eten. Mits wat langer uitgebakken of vervangen door iets anders.

Datum van bezoek: juni 2022
28 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen de businesslunch. 5 hapjes, voorgerecht en hoofdgerecht. Alles top en verfrissend gebracht. Voorgerecht was fraîcheur. Hoofdgerecht stukje kalfsvlees fientions was. Aangename bediening ook. Love Sofietje met haar kleedje.

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die Marcus bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

Hulste, West-Vlaanderen
Waregem, West-Vlaanderen

In Marcus geweest? Deel je ervaringen!