“Smaakvol”

Marcus
Geclassificeerd als nr. 1 van 39 Restaurants in Deerlijk
Prijsklasse: € 89 - € 177
21 juni 2022 beoordeeld

Verassende gerechten en smaken. Lekkere bijhorende wijnen. Vriendelijke bediening. Ik was zwanger. En de menu werd hierop afgesteld zodat ik ook alles mee kon eten. Mits wat langer uitgebakken of vervangen door iets anders.

Datum van bezoek: juni 2022

28 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen de businesslunch. 5 hapjes, voorgerecht en hoofdgerecht. Alles top en verfrissend gebracht. Voorgerecht was fraîcheur. Hoofdgerecht stukje kalfsvlees fientions was. Aangename bediening ook. Love Sofietje met haar kleedje.

Datum van bezoek: april 2022
19 maart 2022 beoordeeld

Voor 60ste verjaardag (toch wel een mijlpaal) hadden we 2 maanden op voorhand bij Marcus voor een middaglunch gereserveerd. We ontvingen hiervan een mail met de bevestiging (met uur van de reservatie er nogmaals bij) van het restaurant. Ze zouden ook nog een verrassing voorzien gezien de speciale gelegenheid, wat mooi was. Maar wat een verrassing bij aankomst! Dan blijkt dat de reservatie op de avond stond en niet op de middag. Ze legden de fout bij ons. Allerlei flauwe excuses maakten het op dat moment zeker niet goed. Zelfs geen voorstel tot compensatie terwijl het restaurant duidelijk zelf in fout was. Het was duidelijk dat ze die middag een grote groep voorrang hadden gegeven. Absoluut niet een sterrenrestaurant waardig!

Datum van bezoek: maart 2022
24 november 2021 beoordeeld

Vandaag super gaan lunchen. Alles was top! Bediening, eten, service! Ook over de sfeer niks aan te merken. Prachtige hapjes, voorgerechten, hoofdgerecht en desserts. Warm en hartelijk onthaal

Datum van bezoek: november 2021
24 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijne ervaring! Lekker, vriendelijke service en prima prijs-kwaliteitsverhouding. Intussen 2x geweest en er volgen zeker nog meer bezoeken aan dit aangename restaurant!

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Marcus bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

Hulste, West-Vlaanderen
Waregem, West-Vlaanderen

In Marcus geweest? Deel je ervaringen!