“Afhaalmenu”
Beoordeling van Eet en bierkroeg 't Kruiske

Eet en bierkroeg 't Kruiske
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Restaurants in Deerlijk
20 februari 2021 beoordeeld

Om toch een beetje restaurantgevoel te hebben, een lekker menuutje afgehaald. Je wordt héél vriendelijk ontvangen, en het eten is héérlijk. We proberen de kaart helemaal uit. Zalig!

Datum van bezoek: februari 2021

2 augustus 2019 beoordeeld

zaak bezocht na een fietstocht in en rond Lier ( aanrader)
De zaak zou gekend zijn voor zijn spaghetti en er waren wel wat mensen die dit aan 't eten waren.
Wij waren er dus voor een biertje en ik heb dan een Biertje Pleziertje genomen, best lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019
22 maart 2019 beoordeeld

Zeker gezellige bruine kroeg met n’en super vriendelijke patron Die zot star van zijn bieren en whiskys....Zeer lekker gegeten en echt genoten van de avond en de compagnie.....Gaan zeker terug

Datum van bezoek: februari 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Deze keer hadden we er op tijd aan gedacht: reserveren. Een paar keer al wilden we in 't Kruiske gaan eten, maar altijd was het volzet. Het is niet groot, dus bellen is aangewezen. Vriendelijke bediening, mooi keuzemenu en vooral heel lekker. Wachttijden vallen mee.
Het is er knus, familiaal, heel proper en er is een ruime keuze aan biersoorten. Een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
1 februari 2019 beoordeeld

Lekker eten. Grote porties. Vriendelijke bediening. Dit was genieten. Reserveren aangeraden. DOEN!!!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Eet en bierkroeg 't Kruiske bekeken, bekeken ook

Deerlijk, West-Vlaanderen
Deerlijk, West-Vlaanderen

In Eet en bierkroeg 't Kruiske geweest? Deel je ervaringen!