12 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 185
Official SiteUS$ 185
PricelineUS$ 185
Hotels.comUS$ 185
eDreamsUS$ 185
TravelocityUS$ 185
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Deze vrij nieuwe accommodatie ligt zeer goed om Yosemite te bezoeken. Kamers zijn ruim, schoon en gezellig. Geen tv aanwezig maar bordspelen. Goed restaurant. Vriendelijke bediening. Via recreatie desk excursies te reserveren. Zou aanraden dat op tijd vooraf te doen. Kan nogal druk zijn en weinig plek omdat ze met kleine groepen werken. Ook zeer geschikt voor gezinnen met kids

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Niet de beste zeker de leukste lodge tijdens onze rondreis in Zuidwest USA. De locatie is uniek en voorzieningen ruim : groot zwembad, speelterrein (met o.a. een "Dead ride"), restaurant, winkel, 's avonds kampvuur met Marshmellow, … De kamers zijn ruim en netjes, een zeer grote douche en een aangenaam balkon. Er wordt regelmatig BBQ georganiseerd maar die is duur ten opzichte van wat je krijgt. Dan ben je beter af in het restaurant: het eten is lekker, de porties groot genoeg en democratische prijzen. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Rush Creek ligt dichtbij de ingang van Yosemite. Wij hadden een appartement in huis 9 en verbleven hier 2 nachten. Het appartement is ruim en heeft een mooi balkon. Maar is verreweg van schoon. Overal stof. De dagelijkse schoonmaak bestond uit het geven van schone handdoeken! Kan echt niet voor de prijs die je betaalt
Prijzen in het restaurant en het bijbehorende winkeltje zijn ver boven gemiddeld. Zeker voor wat je krijgt!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Eind juni geopend. Ruim opgezet. Wij hadden met gezin (5pax) Villa (4 in een gebouw) op begane grond. Sfeervolle inrichting, geen airco wel vans. Echter de nachten zijn heerlijk koel dus goed te doen. Ruim appartement. Geen keuken, wel koelkast. Ook leuk: spelletjes in de kamer, overal hangmatten, tafeltennis. Zwembad redelijk groot.

Appartementen liggen dichtbij zwembad. Oogt vol en druk.

Goede informatie van aanwezige Ranger. Goede tips mbt Yosemite park (wanneer te gaan, wat te.doen, wat niet).

Restaurant opende voor het eerst tijdens ons bezoek. Dat liep niet geheel vlekkeloos. Zeer lang wachten (2.5h) en eten niet goed.

Personeel zeer betrokken en vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke accommodatie, leuke inrichting en sfeer. Vriendelijk personeel. Gratis ijs uit ijsmachines. Wassen voor 1,50 mogelijk. Mooi zwembad genoeg ligstoelen en handdoeken. Kamer ruim. Slaapbank prima voor kids. Balkon fijn je eigen plekje met zicht op bos. Wij hadden kamer 228.

Datum van verblijf: juli 2016