12 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Niet de beste zeker de leukste lodge tijdens onze rondreis in Zuidwest USA. De locatie is uniek en voorzieningen ruim : groot zwembad, speelterrein (met o.a. een "Dead ride"), restaurant, winkel, 's avonds kampvuur met Marshmellow, … De kamers zijn ruim en netjes, een zeer grote douche en een aangenaam balkon. Er wordt regelmatig BBQ georganiseerd maar die is duur ten opzichte van wat je krijgt. Dan ben je beter af in het restaurant: het eten is lekker, de porties groot genoeg en democratische prijzen. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Rush Creek ligt dichtbij de ingang van Yosemite. Wij hadden een appartement in huis 9 en verbleven hier 2 nachten. Het appartement is ruim en heeft een mooi balkon. Maar is verreweg van schoon. Overal stof. De dagelijkse schoonmaak bestond uit het geven van schone handdoeken! Kan echt niet voor de prijs die je betaalt
Prijzen in het restaurant en het bijbehorende winkeltje zijn ver boven gemiddeld. Zeker voor wat je krijgt!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Eind juni geopend. Ruim opgezet. Wij hadden met gezin (5pax) Villa (4 in een gebouw) op begane grond. Sfeervolle inrichting, geen airco wel vans. Echter de nachten zijn heerlijk koel dus goed te doen. Ruim appartement. Geen keuken, wel koelkast. Ook leuk: spelletjes in de kamer, overal hangmatten, tafeltennis. Zwembad redelijk groot.

Appartementen liggen dichtbij zwembad. Oogt vol en druk.

Goede informatie van aanwezige Ranger. Goede tips mbt Yosemite park (wanneer te gaan, wat te.doen, wat niet).

Restaurant opende voor het eerst tijdens ons bezoek. Dat liep niet geheel vlekkeloos. Zeer lang wachten (2.5h) en eten niet goed.

Personeel zeer betrokken en vriendelijk.

Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke accommodatie, leuke inrichting en sfeer. Vriendelijk personeel. Gratis ijs uit ijsmachines. Wassen voor 1,50 mogelijk. Mooi zwembad genoeg ligstoelen en handdoeken. Kamer ruim. Slaapbank prima voor kids. Balkon fijn je eigen plekje met zicht op bos. Wij hadden kamer 228.

Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Wat een geweldig resort om je Yosemite beleving te starten. Een groot complex met zowel hotelkamers als villa's waar elk 4 appartementen in gevestigd zijn. (Als je de keuze hebt neem dan een villa, heb je al het idee dag je in het park zit....;) )
Weliswaar zonder keuken maar met grote koelkast waar je je boodschappen die je in Groveland hebt gehaald kan koel houden. Tip: haal je ontbijt, brood Cereal, melk, beleg en genoeg frisdrank, met de prullenbak uit je kamer en de ijsmachine creëer je je eigen koelkast voor in de auto, voor een eigen te maken ontbijt of mee te nemen lunch als je het park in gaat... Niet te betalen als je de parkgrens passeert.
Een ruim zwembad met genoeg bedden, banken en handdoeken..... 2 whirlpools.
Ondank dat het nog niet helemaal af is, wordt nog hard geklust, is het prima vertoeven. Ook als je even klaar bent met het park is het geen straf om een paar uur aan t zwembad te liggen. Is tot 10 pm open.
Omdat het zo afgelegen ligt is eigenlijk de enig optie om 's avonds te eten op het resort, is prima maar kaart is erg beperkt. Je kunt goed eten in Groveland, t is wel een 25 minuten rijden maar dan heb je veel meer keus.....