2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 291
Hotels.comUS$ 285
PricelineUS$ 291
TravelocityUS$ 285
ZenHotels.comUS$ 357
Trip.comUS$ 292
Beoordeeld op 22 oktober 2018

Ideale plek voor een verblijf in Yosimite. Helaas was tijdens ons verblijf de grote bosbrand en konden we een deel van het park niet in. Voor de rest is het een mooie omgeving en zijn de kamers prima. Ik zou er zo nog een keer heengaan.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel op weg naar Yosemite, eigenlijk op weg naar San Francisco vanuit het park. Locatie prima. Ontvangst bij receptie cool. Restaurant op terrein , ongezond en onvriendelijk. Dit was ook de plek om te ontbijten, ik zou doorrijden. Kamers niet schoon, voeten zwart na 5 min blootsvoets lopen op tapijt, blonde haren op lampenkap. Enfin het kon de pret van het bezoek aan Yosemite niet drukken.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 mei 2018 via mobiele applicatie

Deze lodge is ideaal gelegen om Yosemite National Park te bezoeken. In de spa is het heerlijk relaxen.
Voldoende patkeergelegenheid en oké je moet naar de vlakbij gelegen Diner om te eten, maar dat valt al bij al goed mee.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

We verbleven hier 2 nachten. Eten moet je wel bij de diner op het terrein. Daar is genoeg keuze en er ligt zelfs een berg groenten op je bord. De patat is niet aan te raden, maar hoera, ze hebben zoete aardappel-friet!
Het personeel is enorm vriendelijk en de kamers zijn heel schoon.
Je bent snel bij Yosemite. En bij terugkomt heb je dan de mogelijkheid voor en frisse duik in het zwembad.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Konden ons geen voorstelling maken, maar was beter dan verwacht. Aan het einde (of begin) van het park. Goede uitval locatie. Bedden en kamer oke, wifi goed voor zo ver afgelegen. Best aan de prijs, maar dat is alles in die omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2017