Gratis annuleren tot 29/01/22
PricelineUS$ 152
Hotels.comUS$ 135
eDreamsUS$ 152
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel op weg naar Yosemite, eigenlijk op weg naar San Francisco vanuit het park. Locatie prima. Ontvangst bij receptie cool. Restaurant op terrein , ongezond en onvriendelijk. Dit was ook de plek om te ontbijten, ik zou doorrijden. Kamers niet schoon, voeten zwart na 5 min blootsvoets lopen op tapijt, blonde haren op lampenkap. Enfin het kon de pret van het bezoek aan Yosemite niet drukken.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 mei 2018 via mobiele applicatie

Deze lodge is ideaal gelegen om Yosemite National Park te bezoeken. In de spa is het heerlijk relaxen.
Voldoende patkeergelegenheid en oké je moet naar de vlakbij gelegen Diner om te eten, maar dat valt al bij al goed mee.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

We verbleven hier 2 nachten. Eten moet je wel bij de diner op het terrein. Daar is genoeg keuze en er ligt zelfs een berg groenten op je bord. De patat is niet aan te raden, maar hoera, ze hebben zoete aardappel-friet!
Het personeel is enorm vriendelijk en de kamers zijn heel schoon.
Je bent snel bij Yosemite. En bij terugkomt heb je dan de mogelijkheid voor en frisse duik in het zwembad.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Konden ons geen voorstelling maken, maar was beter dan verwacht. Aan het einde (of begin) van het park. Goede uitval locatie. Bedden en kamer oke, wifi goed voor zo ver afgelegen. Best aan de prijs, maar dat is alles in die omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2017

het hotel ligt net buiten Yosemite NP, en is zeker aan te bevelen! De ontvangst is zeer hartelijk, en de kamer die wij kregen (een gezin van 5) was zeer ruim en netjes.
Het zwembad is aangenaam en netjes, ook wifi was ok! Parkeergelegenheid voor de deur.
Het enige nadeel is dat het naastgelegen restaurant niet echt aan te bevelen is, en andere restaurants zijn niet onmiddellijk in de buurt...
Voor het ontbijt zijn we dan ook doorgereden richting San Francisco, en hebben we lekker gegeten in Priest Station.

Datum van verblijf: juli 2017