2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 152
Agoda.comUS$ 152
PricelineUS$ 152
Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

We verbleven hier 2 nachten. Eten moet je wel bij de diner op het terrein. Daar is genoeg keuze en er ligt zelfs een berg groenten op je bord. De patat is niet aan te raden, maar hoera, ze hebben zoete aardappel-friet!
Het personeel is enorm vriendelijk en de kamers zijn heel schoon.
Je bent snel bij Yosemite. En bij terugkomt heb je dan de mogelijkheid voor en frisse duik in het zwembad.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Konden ons geen voorstelling maken, maar was beter dan verwacht. Aan het einde (of begin) van het park. Goede uitval locatie. Bedden en kamer oke, wifi goed voor zo ver afgelegen. Best aan de prijs, maar dat is alles in die omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2017

het hotel ligt net buiten Yosemite NP, en is zeker aan te bevelen! De ontvangst is zeer hartelijk, en de kamer die wij kregen (een gezin van 5) was zeer ruim en netjes.
Het zwembad is aangenaam en netjes, ook wifi was ok! Parkeergelegenheid voor de deur.
Het enige nadeel is dat het naastgelegen restaurant niet echt aan te bevelen is, en andere restaurants zijn niet onmiddellijk in de buurt...
Voor het ontbijt zijn we dan ook doorgereden richting San Francisco, en hebben we lekker gegeten in Priest Station.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 29 mei 2015

Dit hotel ligt op ongeveer 45min rijden van Yosemite Valley.
De check-in is mogelijk vanaf 15h.
Het hotel heeft een ruime parking (gratis) en zwembad.

De kamers zijn ruim en proper en bieden een ijskastje en microgolf aan.
Enig minpuntje is dat er geen internet mogelijk is in dit hotel.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 16 oktober 2014

Wij vonden dit een heerlijke plek midden in de natuur. De ontvangst was zeer hartelijk. De kamer ruim en schoon en voorzien van een koelkast en magnetron. Buiten voor de kamer stond een bankje waar je fijn buiten kon zitten. Op de middag van aankomst hadden we zomaar het zwembad een paar uur voor ons alleen. Badhanddoeken zijn verkrijgbaar. Receptioniste wist ons goed te vertellen wat de mogelijkheden ware voor een bezoek aan Yosemite. De ingang van het park is ongeveer 15 minuten verder en je rijdt een uur naar Yosemite Village en twee uur naar Galcier Point. Ze hebben het daaar prima voor elkaar. Dat er geen wifi was vonden wij gen punt. ook heb je geen bereik op je telefoon.

Kamertip: Wij hadden en kamer op de eerste verdieping. alle kamers zijn of op de begane grond of op de eerste verdieping. Kamers z staan in een u vorm en volgens mij zijn ze voor zover we dat kunnen beoordelen allemaal prima.
Datum van verblijf: oktober 2014