2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 331
Hotels.comUS$ 326
TravelocityUS$ 326
PricelineUS$ 331
Orbitz.comUS$ 326
FindHotelUS$ 336
Beoordeeld op 16 oktober 2014

Wij vonden dit een heerlijke plek midden in de natuur. De ontvangst was zeer hartelijk. De kamer ruim en schoon en voorzien van een koelkast en magnetron. Buiten voor de kamer stond een bankje waar je fijn buiten kon zitten. Op de middag van aankomst hadden we zomaar het zwembad een paar uur voor ons alleen. Badhanddoeken zijn verkrijgbaar. Receptioniste wist ons goed te vertellen wat de mogelijkheden ware voor een bezoek aan Yosemite. De ingang van het park is ongeveer 15 minuten verder en je rijdt een uur naar Yosemite Village en twee uur naar Galcier Point. Ze hebben het daaar prima voor elkaar. Dat er geen wifi was vonden wij gen punt. ook heb je geen bereik op je telefoon.

Kamertip: Wij hadden en kamer op de eerste verdieping. alle kamers zijn of op de begane grond of op de eerste verdieping. Kamers z staan in een u vorm en volgens mij zijn ze voor zover we dat kunnen beoordelen allemaal prima.
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 10 augustus 2014

Bijzonder vriendelijk personeel: stonden altijd klaar om je te helpen.
Kamers enigszins gedateerd, maar toch ok.
Een half uurtje rijden naar de ingang van Yosemite.

Klein zwembad, maar wel heel netjes allemaal.

Beoordeeld op 3 augustus 2014

Wij hebben hier één nacht doorgebracht om Yosemite te bezoeken wat een goede uitvalsbasis was geweest, ware het niet dat er een bosbrand was. Hierdoor veel vragen voor de medewerkers, die zeer vriendelijke en behulpzaam waren. Kamers waren ruim en proper, microgolf en frigo aanwezig in de kamer. Ook een klein zwembad buiten (wel op de parking precies). Jammer genoeg geen ontbijt, er is wel een diner, maar we wouden graag zelf eten en drinken inslaan voor de komende dagen. De dichtstbijzijnde winkel is een 20km ver rijden... Bovendien is er helemaal geen wifi (wat wel bij het boeken beloofd was), of netwerk, je zit dus afgesloten van de buitenwereld. Eigenlijk te duur voor wat je krijgt.

Beoordeeld op 27 juli 2014

De prijzen zijn hoog hier. Daardoor valt prijs/kwaliteit tegen. Er was gratis WiFi beloofd, maar bij aankomst was dat niet aanwezig. Later om compensatie gevraagd, maar niet gekregen. De kamers waren ruim opgezet. De bedden prima. Grote badkamer, maar wel gedateerd. Airconditioning was wel luidruchtig. Volgende keer neem ik een ander hotel.

Kamertip: Alle kamers lijken identiek.
Beoordeeld op 6 juli 2014

Na heel veel grote keten hotels tijdens onze roadtrip was dit een van de weinige zelfstandige hotels, en de kwaliteit was dus afwachten. We waren aangenaam verrast! Het hele complex ziet er erg netjes en goed onderhouden uit. Ontvangst was netjes en snel. De kamers waren netjes en fris en ook het zwembad was netjes en schoon. De ligging is perfect voor Yosemite, Ongeveer 20 minuten rijden van de oost-ingang. Er is geen ontbijt in 't hotel, maar er zit een perfect restaurant naast het hotel (Tip!) Wifi is niet beschikbaar, maar wij hebben het niet gemist in de mooie natuur. Wij zouden zeker terug komen.

Kamertip: Kamer op de BG is aan te raden, er is geen lift.
Datum van verblijf: juni 2014