2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 270
Hotels.comUS$ 265
PricelineUS$ 270
TravelocityUS$ 265
Agoda.comUS$ 270
FindHotelUS$ 273
Beoordeeld op 27 juli 2014

De prijzen zijn hoog hier. Daardoor valt prijs/kwaliteit tegen. Er was gratis WiFi beloofd, maar bij aankomst was dat niet aanwezig. Later om compensatie gevraagd, maar niet gekregen. De kamers waren ruim opgezet. De bedden prima. Grote badkamer, maar wel gedateerd. Airconditioning was wel luidruchtig. Volgende keer neem ik een ander hotel.

Kamertip: Alle kamers lijken identiek.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 6 juli 2014

Na heel veel grote keten hotels tijdens onze roadtrip was dit een van de weinige zelfstandige hotels, en de kwaliteit was dus afwachten. We waren aangenaam verrast! Het hele complex ziet er erg netjes en goed onderhouden uit. Ontvangst was netjes en snel. De kamers waren netjes en fris en ook het zwembad was netjes en schoon. De ligging is perfect voor Yosemite, Ongeveer 20 minuten rijden van de oost-ingang. Er is geen ontbijt in 't hotel, maar er zit een perfect restaurant naast het hotel (Tip!) Wifi is niet beschikbaar, maar wij hebben het niet gemist in de mooie natuur. Wij zouden zeker terug komen.

Kamertip: Kamer op de BG is aan te raden, er is geen lift.
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 16 juni 2014

Betreft een net hotel met ruime kamers, goede bedden, koelkast, nette badkamer.
Alles is keurig schoon en up to date.

Personeel is vriendelijk.
Een goede uitvalsbasis voor yosemite.

Wij kunnen deze accommodatie aanbevelen.

Er zijn wel twee nadelen te vermelden:
- geen WiFi, wat tegenwoordig toch wel heel handig is om dingen op te zoeken.
- men biedt geen ontbijt aan. Het dichtstbijzijnde dorp is Groveland op 12 mile afstand.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 19 augustus 2013

Op een klein half uurtje van de ingang van het park. Tot glacier point nog twee uur rijden, tot the village een uur rijden. Ligt in de middle of nowhere, leuke lodge met zwembad en jacuzzi.
Kamers: grootte: perfect, keukenblokje met microgolf, donkere badkamer. Vast tapijt moet dringend vernieuwd worden. Deuren prangen. Personeel kan vriendelijker maar is correct. Aanwezig: wasmachines, ijsmachine en frisdrankenautomaat. Zeer handig na een dagje stappen en rijden in 't park.
Geen ontbijt of avondeten mogelijk. Ernaast ligt gelukkig een echte amerikaanse bar met een echt amerikaans ontbijt of een volledig avondmaal met 'huge ice cold beer'; Let op : in het laagseizoen niet altijd open.
Eerste bar en winkelcentrum ligt op 15 km terug rijden. Tankstation ligt ook op 15 km. De benzinestations in 't park zijn zeer net maar duur!

Kamertip: Alle lodges/motelkamers dezelfde indeling op gelijkvloers of op eerste verdieping. Enkele 'suites aanwezig'. Is eerder een motel/lodge. Alle kamers zeer rustig.
Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 30 juli 2012

Mooie lodge met klein zwembad langs de doorgaande weg richting Yosemite (ca 20 km) goede kamers met fijne bedden een airco een schone badkamer en een ijskast. Wij hebben er 3 nachten verbleven. Alles naar tevredenheid.

Datum van verblijf: juli 2012