Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 204
Hotels.comUS$ 199
TravelocityUS$ 199
PricelineUS$ 204
Trip.comUS$ 205
FindHotelUS$ 199
Beoordeeld op 16 juni 2014

Betreft een net hotel met ruime kamers, goede bedden, koelkast, nette badkamer.
Alles is keurig schoon en up to date.

Personeel is vriendelijk.
Een goede uitvalsbasis voor yosemite.

Wij kunnen deze accommodatie aanbevelen.

Er zijn wel twee nadelen te vermelden:
- geen WiFi, wat tegenwoordig toch wel heel handig is om dingen op te zoeken.
- men biedt geen ontbijt aan. Het dichtstbijzijnde dorp is Groveland op 12 mile afstand.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 19 augustus 2013

Op een klein half uurtje van de ingang van het park. Tot glacier point nog twee uur rijden, tot the village een uur rijden. Ligt in de middle of nowhere, leuke lodge met zwembad en jacuzzi.
Kamers: grootte: perfect, keukenblokje met microgolf, donkere badkamer. Vast tapijt moet dringend vernieuwd worden. Deuren prangen. Personeel kan vriendelijker maar is correct. Aanwezig: wasmachines, ijsmachine en frisdrankenautomaat. Zeer handig na een dagje stappen en rijden in 't park.
Geen ontbijt of avondeten mogelijk. Ernaast ligt gelukkig een echte amerikaanse bar met een echt amerikaans ontbijt of een volledig avondmaal met 'huge ice cold beer'; Let op : in het laagseizoen niet altijd open.
Eerste bar en winkelcentrum ligt op 15 km terug rijden. Tankstation ligt ook op 15 km. De benzinestations in 't park zijn zeer net maar duur!

Kamertip: Alle lodges/motelkamers dezelfde indeling op gelijkvloers of op eerste verdieping. Enkele 'suites aanwezig'. Is eerder een motel/lodge. Alle kamers zeer rustig.
Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 30 juli 2012

Mooie lodge met klein zwembad langs de doorgaande weg richting Yosemite (ca 20 km) goede kamers met fijne bedden een airco een schone badkamer en een ijskast. Wij hebben er 3 nachten verbleven. Alles naar tevredenheid.

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 30 augustus 2011

Rustig gelegen. Alle kamers gelijkvloers of op 1 ste verdieping met eigen voordeur. Grote, schone kamers met alles erop en eraan. Mooie badkamer en genoeg handdoeken.
Zag er nog erg nieuw uit. Prima zwembad. Wasmachines, ijsmachine... Vriendelijk personeel. Aan het zwembad wel bereik met WIFI, op de kamer niet.
1 restaurant waar je ook kon ontbijten, verder geen winkels.

Datum van verblijf: augustus 2011
Beoordeeld op 14 augustus 2010

Prijs kwaliteit is helemaal super. Wij zijn van Yosimite op door reis naar San Fransico en de ligging van dit hotel is super, badkamer erig netjes net als de rest van de kamer, zwembad niet groot maar voldoet prima voor een doorreis hotel. Gratis Wifi en dat alles voor 145 dolar per nacht. Wij waren er erig blij mee

Datum van verblijf: augustus 2010