12 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 506
travelup.comUS$ 532
PricelineUS$ 506
Hotels.comUS$ 468
TravelocityUS$ 468
Lol.travelUS$ 540
Beoordeeld op 23 juli 2017

wij hebben er 1 overnachting gehad voor doorreis ,mooie huisjes in een bosrijke omgeving,alle nodige voorziening ,tv ,airco,badkamer beperkt maar alles is er !! Goede bedden !mooi complex met mooi centraal gebouw ,zwembad stelt niks voor !!!

Kamertip: wij verbleven in huisjes met 1 verdiep ,3 woningen in 1 huisje wel geluid van bovenverdiep !!!
Datum van verblijf: juli 2017
Donna M, Sales Assistant van Tenaya Lodge at Yosemite, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2017

Hi Romeo701,

Thank you for your feedback and for staying with us. I hope that you will return again in the future.

Thank you,
Heather B.
Sales Assistant

Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

Complex ligt aan de zuid ingang van Yosemite. Voor ons was dit een doorreis hotel (1 overnachting). Wij hadden 3 kamers in een cottage.
Grote kamers, wel beetje aan vernieuwing toe maar toch nog OK.
Je kan met de wagen aan je cottage parkeren maar je moet wel wat trappen doen met de valiezen tot aan de ingang. Lastig met zware valiezen. Cottages liggen op wandelafstand vh centrale stuk vh hotel. Zwembad aanwezig maar redelijk klein voor zo'n complex.
Eerste (deftige) dorpje ligt op 20km.
Samengevat correct maar zou hier geen 3 dgn verblijven.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel met alle voorzieningen, maar erg duur voor aanvullende zaken als snacks, ontbijt, lunch en diner.
De dichtstbijzijnde plaats ligt 20 km verderop, dus daar rij je niet zomaar heen en dat voel je in je portemonnee.
Gelegen buiten het park en dat is ook jammer. Volgende keer boeken we een hotel in Wawona

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016

Mooi gelegen lodge op 3 km vanaf de zuid ingang van Yosemite N.P. Goede restaurants, allen met een gezellig terras, mooi zwembad met bar, kamers prima in orde, hotel organiseert diverse activiteiten en van dinsdag t/m zaterdagavond wordt er op een aparte weide een heel originele BBQ georganiseerd mét muziek, boogschieten en roosteren van marshmallows....

Kamertip: Kamer met zicht op de tuin en het zwembad is het leukst.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 mei 2016

Dit is echt een prachtlocatie om Yosemite te bezoeken. Het hotel ligt slechts enkele kilometer van de zuidelijke ingang van Yosemite en is echt zeer mooi. De lobby van het hotel is een van de mooste die ik ooit gezien heb en de kamers zijn zeer netjes en mooi onderhouden. Er is een verwarmd buitenzwembad met Jacuzzi en een binnenzwembad, die altijd gebruikt mogen worden. Er is niets zo aangenaam als na een lange dag wandelen in Yosemite te ontspannen in de buitenjacuzzi.
We hebben hier echt genoten, Yosemite is abosut het mooiste park dat ik al bezocht heb in de VS en dit hotel is de perfecte aanvulling. Ik kan het echt iedereen aanraden. Het enige minpunt is dat je door de afstand tot het dichtsbijzijnde stadje toch min of meer verplicht bent om te eten in het hotel, en het eten was best duur. Ik zou geen problemen hebben om een hogere prijs te betalen voor het eten als het lekker eten was. Maar het eten is was middelmatig en gezien de prijs die je betaald zou ik het zelfs slecht durven noemen. Maar buiten de kwaliteit van het restaurant is dit hotel fantastisch goed.

Datum van verblijf: mei 2016