“Prima restaurant echt Grieks”
Beoordeling van Nirikos

Nirikos
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Kariotes
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant echt Grieks eten heerlijke keuken. De eigenaren zijn nog steeds super vriendelijk. Goedkoop kom er zeker weer eens terug. Als er een min punt is dan is het dat het restaurant pal naast de doorgaande weg ligt

Datum van bezoek: augustus 2020

8 september 2019 beoordeeld

Wat een super lekker goed restsurant!En voor dit geld! Héél vriendelijk personeel! Echt Grieks eten, don,t miss it!!

Datum van bezoek: september 2019
5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja.... als je dan afgaat op vorige reviews dan kom je er belabberd vanaf. Wij zijn geen mierenn...s maar dit was gewoon slecht te noemen. Mythos bier van de pomp met een bijsmaak (schraal). Vooraf Griekse salade daar kan weinig fout aan gaan maar.....toch nog onrijpe harde tomaten stukken ertussen. Hierna Moussaka, die was goed van smaak was en Lams koteletjes met patat. 2 Koteletjes (2x met bot 25cm)met stukkie vlees aan de ene kant en een homp zacht vet en zeenaan de andere zijde. 3 normale koteletjes die wel redelijk waren. Dan doorweekte patat uit oud vet. Aan t eind nog cheese/ roomchoco cake en drankje van het huis. Nee enorme tegenvaller. Lokatie langs een drukke weg. Hoe harder de muziek des te minder verkeerd lawaai. .
Nog even 2 minuten wachten op de rekening werd 15 min. succes maar voor ons geen 2e keer.

Datum van bezoek: september 2019
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk gebeurd het nooit dat we twee keer gaan eten op dezelfde plek tijdens vakantie. Toch was het de gastvrijheid van de gastvrouw, Prijs/kwaliteit verhouding en het lekkere eten reden om dit wel te doen!

Nirikos heeft een uitgebreide kaart en direct bij aankomst kregen we heerlijk brood uit de oven geserveerd.

De gastvrouw was enorm enthousiast en gaf ons advies: neem geen twee pizza’s, want onze pizza’s zijn erg groot. Eerlijk en oprecht, dat is wat Nirikos kenmerkt.

De pizzabodem is erg lekker en wordt met trots in de keuken bereid. Tijdens ons tweede bezoek werden we helemaal in de watten gelegd. We kregen een extra gerecht te proeven, een drankje na en watermeloen en cake.

En dat terwijl de rekening in beide gevallen nog geen 20 euro bedroeg. Ook al lijken de restaurantjes in de haven van Lygia aantrekkelijker door de ligging aan het water, de meertalige menukaart en het onpersoonlijke schrok ons af en besloot ons terug te gaan Nirikos. Niet de allermooiste ligging, maar met persoonlijke service, heerlijke pasta en pizza en een glimlach

Datum van bezoek: juli 2019
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed Grieks restaurant gelegen aan ietwat drukke weg (niet storend overigens). Mix van Griekse voorgerechten was heerlijk en duidelijk vers bereid. Pizza's waren prima maar de Griekse gerechten (mousaka en gevulde tomaten) waren heerlijk. Absoluut veel beter dan vele tentjes aan de haven in Lefkada stad. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Prijs te laag

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Nirikos bekeken, bekeken ook

Lefkada, Ionische Eilanden

In Nirikos geweest? Deel je ervaringen!